Hopsatee ik dacht nog even nee te makkelijk misschien maar
Vooral gaan voor makkelijk!! Ik geloof dat wij een trekker moeten knutselen (tja platteland 😂) en ik ga zeker op zoek naar makkelijk.
Hopsatee Jeetje zeg! 13! Therapieën en een wortelkanaal? Dat is echt teveel in een week! Kan er echt niks verschuiven? Of daaromheen alles stil leggen?
Daaromheen heb ik sowieso verder geen leven 🫣. Als ik het verschuif dan heb ik de week erna hetzelfde probleem. Ik heb ongeveer 3 uur energie per dag te verdelen en deels gaat dat al op aan aankleden, douchen en de meiden. Ik heb ook nog een krankzinnige reis en wachttijd naar het revalidatiecentrum vanwege het ziekenvervoer (gemiddeld 2 a 2,5 uur per dag).
Toch6 misschien op voorhand vast wat skippen...
Het enige wat ik kan bedenken is volgende week maar 1x fysio ipv 2x. Man gaat proberen dagen te ruilen zodat hij met de hond naar de fysio kan. Verder geen idee wat ik kan skippen. Ik heb ook nog dagelijkse oefeningen van de fysio en de logopedie plus huiswerk van alle andere therapieën. Ik denk dat ik dat huiswerk allemaal skip, maar dan nog steeds een absurd schema. Dit is een therapierooster van iemand die opgenomen is. Ik ga er wel wat van zeggen, want dit schiet zijn doel voorbij. Er staan ook nieuwe therapieën in mijn rooster, waar ik niks van weet.