Jules Het is echt k*t. Ik snap het helemaal. Ik werd midden in de nacht wakker en dacht dat ik een hersenbloeding of iets dergelijks had. Was ook nog alleen thuis met mijn toen nog heel jonge kinderen. Mijn vriend had toen nachtdienst. Die heb ik toen gelukkig kunnen bellen. En die kwam met vliegende spoed naar huis. Echt zo raar voelt het. De hele kamer draaide en als ik rechtop ging dan viel ik om en werd ik zo misselijk. Heb toen dagen plat op bed gelegen met de ogen dicht. Ik kon niks. Doodeng.
En iedereen kan het zomaar krijgen. Bij mij zat het in mijn linkeroor en dat blijft een zwakke plek. Bij erge stress of moeheid merk ik daar meteen een rottig gevoel. En moet ik het ook meteen rustiger aan doen zodat het niet doorslaat.
Maar jij kunt al lezen en rechtop zitten lees ik. Dan ben je wel op de goede weg.
Die oefening is echt heel rot maar helpt echt wel goed. Ik deed net of ik gek was en deed het heel snel zonder nadenken. En daarna lag ik een half uur uit te hijgen. Maar vrij snel daarna merkte ik wel dat het echt wat beter ging. Ik zou het dus wel elke dag proberen te doen.
Heel veel sterkte want het is echt kl*tr!