Trees ik ben gelukkig aanvalsvrij dmv medicatie.😊 Maar ervaar wel net zoals jij problemen in het dagelijks leven, ik ben ook afgekeurd. Ik ben echt van ver gekomen, mijn moeder dacht bijvoorbeeld dat ik niet zelfstandig zou kunnen wonen omdat ik dingen niet gestructureerd kon uitvoeren. Dus die heeft echt mijn hele jeugd lopen stampen daarop. En nu ben ik juist de gene die structuur heeft en alles kan regelen en doen. 🤭
Ik heb trouwens wel mega bewondering voor je, ik reageer vaak niet in jou topic omdat mij dat erg veel energie kost. Maar men, ik hoop dat je heel trots op jezelf bent, ik ben in ieder geval wel mega trots op je!
[verwijderd] wat heftig voor je oom! De hersenen kunnen inderdaad veel hebben, we weten ook zo weinig van het brein. Wat naar ook dat hij 2 hersenbloedingen heeft gehad, 1 is al te veel natuurlijk. Hoe is hij er zelf onder?
Wat jammer dat jij je scans niet mocht zien, ik heb ze hier thuis liggen. 😳🤭 op die scan zie je ook dat mijn kaak nog heel anders staat, ik zat toen in de beugel periode.