Zonnebloem verlies van kracht in mijn rechter been, heup en voet. Soms met pijn. Soms verlies van gevoel, soms meer een tinteling. Been voelt zwaar, vermoeid, zwak. Lopen is soms lastig.
Soms moeite om balans te houden, loop wijdbeens, stoot tegen dingen aan, verlies wel eens een beetje mijn balans.
Pijn in de armen (precies dezelfde soort pijn als waar ik al weken over klaag in mijn benen maar niet echt iets van dacht). Verandering van gevoel in mijn vingertoppen. Dat heb ik ook al een paar weken maar linkte ik pas sinds eergisteren aan de rest. Dat het misschien bij elkaar hoort?
Gisteren ook een tinteling en soms krachtverlies in mijn rechter arm en rechter hand.
Mijn been is constant nu, dat was eerder in de week soms, maar nu is hij constant zwakker en zwaar. Mijn vingertoppen is ook constant. De rest van de klachten komen en gaan op een dag of ervaar ik een paar keer op een dag.
De rugpijn heb ik het minste last van. Gisteren de hele dag geen rugpijn gehad behalve savonds een beetje. En nu heb ik ook wel zeer maar niet voldoende om een paracetamol te nemen.
Dus ja.. ik weet het niet.. ik maak me zorgen. Vind het echt kut en probeer het te negeren ๐