[verwijderd] hij is daar sinds deze week gestart en komt overprikkeld de klas uit… Dat is in de grote klas nog nooit gebeurd, zelfs niet de op de eerste schooldag. Hij moet al 2 keer op rij huilen na school als zijn broertje onderweg een gil heeft. Een ander meisje uit zijn klas is ook duidelijk overprikkeld.
Één van de 2 juffen is aan het re-integreren en we hebben zo het gevoel dat dat niet helemaal lekker loopt. Als ik hem ophaal (die juf is er op maandag en dinsdag) is de juf die in de ochtends start niet aanwezig en neemt een andere juf het over. Super rommelig voor die kinderen dus. 😣
En nu is de juf die verstand van zaken heeft ook nog ziek. (Die is er normaal op de andere dagen) dus ik kan deze week ook niet vergelijken.
Bij zijn vorige klas huilde hij tenminste niet als hij uit school kwam en ging eigenlijk weer met plezier naar school.
Het is leuk hoor dat re-integreren en zeker belangrijk. Maar ze hebben 2 kinderen uit de andere klas geplukt die extra begeleiding/duidelijkheid/structuur nodig hebben en dan zet je er zo’n juf tussen. Zo niet handig. Dus daar ga ik ook nog een gesprek over hebben.
Nu klink ik echt als een hele moeilijke moeder die het de school wel even gaat vertellen, maar ik vind in dit geval dat er echt niet over na gedacht is. 🙈