Huggybird Trees dat is een optie inderdaad… Wat ellendig dat jij dat gehad hebt….. je schaamt je zo enorm als het mis gaat😔
Trees Huggybird was ook niet gaaf, maar ik denk dat plas nog beter is dan ontlasting. Dat voelt ook nog extra naar 🙁. Heb met je te doen. Stomme pillen ook.
Huggybird Vulpen nu nog 1 pil te gaan.. dat gaat wel goed komen, ik hoop alleen dat die ontwenningsverschijnselen snel voorbij zijn. Vanmiddag gloeiende wangen en verder steenkoud 🥶
Liekje81 Huggybird superkut zeg! En zo genant in zo'n winkel. Gelukkig mocht je van die andere medewerker wel. Sterkte!
Huggybird Liekje81 ik begrijp heel goed dat ze er niet aan kunnen beginnen iedereen maar gebruik te laten maken van het toilet, ben echt heel blij dat ik mocht gaan ook al was ze er niet heel blij mee… denk dat ze wel aan mij zag dat er een groot probleem was…. 🙈
Huggybird Trees ontlasting heeft iets meer volume, maakt geluid bij het verlaten van het lichaam en het geeft geur 😬. En toch ben ik dankbaar dat ik deze rotzooi heb gekregen…
Trees Huggybird ja precies. Lijkt mij een stuk lastiger. Ik heb weleens een jas om mijn middel geknoopt, zodat het niet opviel en toen als een speer naar huis. Was ook rot, maar een stuk minder erg dan ontlasting
Softbasegaming Trees @Huggybird Ik ga je even een ongevraagd advies geven waar je waarschijnlijk geen donder aan hebt. Maar je hebt ipv echt een 'luier' ook incontinentiebroekjes. Nemen ook zat vocht op en heb je niet helemaal het idee dat je een luier aan hebt. Sterkte!
Trees Softbasegaming die had ik toen ook. Ik vond het net wel als een luier aanvoelen als je ermee moest lopen. Het zijn een soort dunne luierbroekjes. Waarschijnlijk zit het beter dan een echte luier, maar het zit echt nog steeds heel naar. Maar goed dit is voor mij al 10 jaar geleden en ik hoop het nooit meer nodig te hebben.
Softbasegaming Ik heb een afspraak gemaakt voor dochter bij de H.A en sindsdien heeft ze ineens nergens pijn meer. Nu twijfel ik zal ik de afspraak door laten gaan of niet 😅
Trees Softbasegaming ligt eraan wat de klacht was denk ik? Ik heb om deze reden weleens een afspraak afgezegd voor de kinderen.
Softbasegaming Trees aah oke, ik ken ze alleen vanuit m'n werk geen persoonlijke ervaring mee. Van cliënten hoor ik vaak dat dit niet echt een luier idee heeft een ze het toch wel fijn vinden. Maar goed die lopen waarschijnlijk ook een heel stuk minder 😅
Softbasegaming Trees buikpijn en vermoeidheid. Even op internet gekeken maar de afspraak is niet meer af te zeggen dus ga toch maar.
Trees Softbasegaming ik ging er zelfs mee bootcampen en gok dat jouw cliënten dat ook niet deden 😂. Ik denk dat fijner is dan een echte luier, maar inderdaad met veel lopen en sporten voelt het niet prettig.
Softbasegaming Trees eeeuuh nee🤣 ze zijn al blij als ze van bed naar woonkamer kunnen lopen/schuifelen. Maar goed je hebt ze er tussen zitten..🤣
Aurora Ik kan pas de 17de bij de fysio terecht 😭. Ik kraak gewoon als ik omdraai in bed, dat gaan mijn bekken niet lang meer volhouden.