Bloem [verwijderd] Wow😱 Wat erg. Heb je rechtsbijstand? Dan zou ik daar eens navraag doen. En het is dan wel familie maar het kan niet zo zijn dat dit op jullie bord komt hè. Die moet juist extra goed werk afleveren!
[verwijderd] Bloem Het is geen onredelijke man en uiteindelijk gaat het om een echte schadepost van 2500 euro. Dat komt vast wel goed. We zouden alleen een totaal budget hebben van 18k, volgens aannemer 1. Dat liep op tot 30k en nu nog de kosten om het af te maken.
Softbasegaming Zonnebloem we gaan naar Hans en Grietje in Zeewolde. Nouja geloof niet dat dochter er erg rouwig ook is die heeft namelijk al besloten dat ze geen pannenkoek wilt🙄 (waarschijnlijk weet ze helemaal niet🥴) . Maar zelfs in de tosti zit ei🙄
Zonnebloem Softbasegaming je hebt er in Nunspeet ook een hele leuke zitten! De boskabouter. Kunnen ze buiten en binnen spelen.
Hopsatee Softbasegaming huh! Maar dochter van mijn beste vriendin had daar pasgeleden dus een allergie en kreeg een aangepaste pannenkoek. Weet je het zeker? Er loopt ook veel personeel nu daar wat van niks weet… Wel heel leuk Hans en grietje. Ik zat lekker op het terras en de kids spelen 👍🏻
Softbasegaming Zonnebloem ja m'n zus is helemaal wauw van Hans en Grietje kan je ook spelen. Ach het komt vast wel goed🙃. Ze hebben er ook andere dingen zie ik.n
Honkeytonk Softbasegaming heb je wel.gebeld? Ik heb daar een paar jaar geleden wel pannekoek zonder ei op!
Zonnebloem Softbasegaming ik zou even bellen, bij die andere kan je trouwens ook buiten spelen. Ik weet even niet hoe oud je kinderen zijn maar bij Hans en grietje kunnen ze zo de weg op voor en achter. Dus je moet wel goed opletten en erbij blijven want je bent ze echt zo kwijt.
Softbasegaming Hopsatee Ja nouja ik weet het dus niet mn zus had het geregeld, Maar waarschijnlijk wilt dochter niet eens pannenkoek dus voor nu ga ik me er nog even niet druk om maken. @Zonnebloem dochter is 5 maar die rent niet de weg op. neefje en nichtje van 10 en 12 zijn er ook bij die letten altijd wel goed op.
Ansji Tantetil Dat vraag ik me ook af eigenlijk. @[verwijderd] Het is natuurlijk heel erg makkelijk om andermans werk af te kraken zodat je zelf de grote opdracht binnen kan krijgen. Heb je niet nog een kennis of iemand via via die objectief kan oordelen of deze aannemer het bij het rechte eind heeft?
Softbasegaming Dochter had een pannenkoek met nutella gekozen. WIlde toch wel een pannenkoek toen ze hoorde dat ze er snoepjes en pasta bij kreeg 🤣 . Uiteindelijk maar paar hapjes gegeten.
Softbasegaming Honkeytonk niet gevraagd maar normaal gesproken merkt dochter het heel snel maar ze is er nu niet over begonnen.
[verwijderd] Ansji We gaan het gedeelte wat over moet laten beoordelen door een onafhankelijke expert. Dat zal snel genoeg laten zien hoe en wat.