Huggybird Dahlia mijn darmen zijn al weken van slag, ik denk door de medicijnen van de afgelopen tijd. Bijna morfine krijg je poeders want morfine geeft verstopping met morfine afbouwen ook de poeders afgebouwd maar het is niet meer goed gekomen met de ontlasting. Het lijkt ook wel of ik het niet meer goed kan ophouden 🙈 het is op vakantie twee keer mis gegaan😬 echt gênant. Zolang ik een wc in de buurt heb gaat het prima maar ik moet wel direct kunnen gaan. Gelukkig hebben we een wc inde caravan anders was het wel 15 keer mis gegaan….
Dahlia Huggybird och lieverd dat is echt enorm klote. Heb je wel al de arts gevraagd of dit normaal is? Zo lang en zo vaak en helemaal geen controle lijkt mij echt niet goed. Misschien heb je een darm ontsteking? Ik heb van de antibiotica pillen een lichte slokdarmontsteking gehad maar dat was 2 dagen na het stoppen over. (Hoop dat jullie mij nog geloven want dat had ik nog niet gezegd 🙈)
Trees Dahlia wat een ellende zeg! Inderdaad heel veel rusten. Je hele lijf is nog van slag en niet zo gek na dit alles. Wel weer thuis? Huggybird wat naar is dat zeg. Dan kan je echt heel rot voelen. Knuffel 😘
Huggybird Dahlia ik moet er wat mee, dat weet ik. Ik ga eerst kijken of de regelmaat van thuis zijn en gezonder eten helpt en als dat niet zo is moet ik van mezelf naar de huisarts. Ik ben alleen bang dat ze gaat zeggen ‘ga maar naar bekken fysiotherapie…’ ik wil niet meer naar een fysiotherapeut, die roepen en doen ook maar wat 🙈 en het kan ook nog van de endometriose komen. De pil bestrijdt de symptomen fantastisch maar wat gebeurt er daar binnen allemaal….
Rietjesbeker Bleeeeeh, ik voel me niet fijn! Buikkramp van de ongesteldheid, opgezwollen klier in mijn nek van weet-ik-veel, 4 uur geslapen.... Het is half 8 s ochtends, is de dag al bijna voorbij?
Lovely83 Trees ontzettend fijn! Dit is de 3e keer dat we hier zijn in 4 jaar en ik denk dat we hier nog wel vaker gaan komen.
Lovely83 Trees haha nee gelukkig niet! Gisteren bleef man wel heel lang weg met het duiken dat ik grapte dat hij vast een haai was tegen gekomen🤣. We zitten in het Hilton Nubian resort aan de abu dabbab baai, echt een ideale uitval basis voor snorkel en duik tripjes.
Trees Lovely83 nu wil ik daar ook heen! Ik ben al bijna twee weken terug van vakantie en ik ben wel weer toe aan vakantie 😉. Het ziet er echt uit als een geweldige plek!
Softbasegaming Ugg ik ben ongesteld en heb echt het idee dat het er met liters tegelijk eruit stroomt 🥲
Trees Softbasegaming vreselijk! Ik schud je de hand. Hier ook weer. Heb nu een menstruatie onderbroek icm met cup. Dat lijkt het nu wel te houden.
Softbasegaming Trees ik moest nu m'n super tampon met een uur weer vervangen normaal kan ik een hele dag met 1 doen 🙄
Trees Softbasegaming ik heb dit ook pas een paar maanden. Heel raar. Ik heb het bij mij op leeftijd gegooid, maar jij bent volgens mij een stuk jonger dan ik? Ik heb echt zo hekel aan dit gedoe elke maand. Ik durf bijna de deur niet uit, omdat ik bang ben dat ik door lek 😬. Ik heb jarenlang de pil doorgeslikt. Daar verlang ik echt naar terug.
Softbasegaming Trees ik ben 31. Ik geef m'n implanon maar de schuld 💁🏼♀️. Nou ik had dat gister dus. Ik hou echt van jurkjes maar door m'n jurk dacht ik echt dat iedereen kon zien dat ik ongesteld was 🥴
Trees Softbasegaming wat kan je dan ongemakkelijk voelen. Ik voel mij nu wel wat meer zeker door het menstruatie ondergoed als extra. Ik had in mei tijdens een tentoonstelling /openingsfeest van iets echt een enorme rode vlek achter in mijn blauwe rok. Ik ben toen door de zaal met mijn rug tegen de muur aan naar buiten geschuifeld en zsm mijn man gebeld. Echt zwaar gênant.
Honkeytonk Ik zoek paw patrol laarzen in maar 28/29 en alle leuke zijn er niet meer 😔. Had bij Zalando nog gevonden en zouden vandaag bezorgd worden maar DHL zegt dat mijn adres niet bestaat. Adresgegevens zijn echt juist, dus heel irritant. Klote DHL.