Honkeytonk Ja! Ik was daar juist binnen gehaald omdat ze het allemaal wilden versnellen. Alleen dan kan je daar wel 3/4 mensen neerzetten vanuit een andere branche die willen en kunnen versnellen maar als dat verder helemaal niet gaat in de rest van de organisatie dan raken die mensen alleen maar gefrustreerd. En dat gebeurde dus ook dus we zijn allemaal weggegaan. En ik vond dat echt jammer want we hadden zoveel goede dingen kunnen doen en dat heel efficiënt kunnen aanpakken.
Retail vind ik qua bijdrage aan samenleving helemaal niks dus maar ik kan wel snelle besluiten nemen, er is geld voor, weinig regelgeving dus alles kun je ombuigen of een work around voor bedenken. Nadeel is dat we soms te snel gaan omdat het soms ook goed is wat langer na te denken.
Mijn man werkt bij defensie en echt dingen die ik daar hoor zou ik ZO graag oppakken. Het zou efficiënter zijn, goedkoper zijn (hallo geld van de samenleving!) en sneller gaan. Maar mijn man denkt dat ik dan helemaal gefrustreerd raak haha. En ja, een goed huwelijk is ook belangrijk dus ik blijf maar in mijn bullshit branche bikkelen 🤪