Vandaag de enige vrije dag die ik heb. Kind op kamp. Dus ik dacht: heerlijk uitslapen, rondje hardlopen, boodschapje doen en rest van de dag niks. Heb daar ook gewoon even behoefte aan. Vertel dat nog aan schoonzus en schoonmoeder gisterenavond. Belt schoonzus rond 21.30 of ik mee wil naar de dierenarts, vandaag. Haar logeerhondje is aangevallen door een andere hond gisteren en ze wil m toch even na laten kijken. (Was echt een lullige samenloop van omstandigheden. Die andere hond is altijd aangelijnd, is toch best een goedzak. Maar die woont in zelfde flatje als sz en sm. Sz kwam met hondjes aanlopen en die ander stond net een pakketje aan te nemen in de deuropening en de hond schoot er vandoor. Ze had sz en dat hondje niet gezien, anders had ze de deur dichtgedaan. ) Ik vroeg nog waarom schoonmoeder niet mee kan. Maar die heeft wat huishoudelijke klusjes die ze elke woensdag doet. Ze zijn allebei de hele week vrij, 7 dagen om alles te doen. Maar nee, dat moet perse op die dag. Nu kan ik dus niet hardlopen, want als we terug zijn is het alweer te warm en slaapt vriend dus kan dan niet douchen. Ben ik rond de middag pas in de super. Nou ja, gaat mn planning. En ik baal. Maar dat mag niet van mezelf, want zij doen ook zo vaak wat voor ons. Dus daarom maar even klagen in dit topic. 😇