Femkes vandaag kwam meneer eindelijk aan de deur, begint ook weer over de hoge kosten, dagwaarde en dergelijke. Als ik aangeef dat ik gewoon de schadeformulieren wil kunnen invullen ivm de hoge kosten, geeft hij aan dat hij dan nog contact wil opnemen met zijn rechtsbijstandverzekering of ik daarmee akkoord ging. Toen heb ik aangegeven daarmee niet akkoord te gaan, dat ik dan eenzijdig zou invullen en door zou zetten naar mijn rechtsbijstandverzekering omdat ik pas verder kan als er officieel een melding is. Toen haalde hij toch de formulieren uit zijn zak en heb ik hem na enig twijfelen naar binnen gelaten zodat ik mijn deel kon invullen. Toen bedaarde we uiteindelijk wel een beetje, maar toen hij weer begon over de hoge kosten ben ik gewoon in huilen uitgebarsten. Dat ik vanaf het begin me ontzettend empathisch heb opgesteld, hem verder heb laten rijden omdat hij naar het ziekenhuis moest, de beschadiging die al aanwezig was zelfs heb toegegeven, huilend bij een fietsenmaker heb gestaan omdat mijn fiets eigenlijk afgeschreven is en dan als reactie gewoon impliciet wordt beschuldigd van oplichting. En dat ik dat schokkend en kwetsend vind gezien dat ik op geen enkele manier daar aanwijzing toe heb gegeven. Daar bood hij dan wel enigszins zijn excuses voor aan. Maar ik heb echt nog een potje staan huilen bij mijn man en zit nu weer met tranen in mijn ogen. Ik ga dus sowieso ook maar de formulieren naar mijn rechtsbijstandverzekering sturen want ik ben heel erg bekomen van enige mate van vertrouwen in de medemens.