Ennn ik ben weer om 4 uur klaarwakker. Ik word zo moe van alle zorgen, alle gedoe..
Elke stap die we zetten met dit huis is er iets mis. Echt tot aan de kledingkast die te hoog bleek te zijn..
We hebben automatisch bedienbare schuifdeuren. Een week voor de verhuizing paniek, want wie ging de schakelaars leveren? Andere mensen dan man moeten de deuren natuurlijk ook kunnen bedienen.
En rtd, het bedrijf dat het systeem ging leveren en dat al wist vanaf september en telkens niet de stappen ondernam om het proces in gang te zetten kwam er mee dat het nog zeker 2 maanden ging duren 🤯
Dus ik boze mail daar naartoe gestuurd en de aannemer is boos geworden tegen die gemeente die daarin ook steken liet vallen, en toen heeft de aannemer afgedwongen dat zijn elektricien een app mocht plaatsen. Gewoonlijk betaalt de zorgverzekering een deel van het systeem, nu ging de gemeente akkoord om het zo te doen.
Alleen heeft de elektricien natuurlijk niet een systeem dat gemaakt is voor gehandicapten. Dus ik was hier niet heel enthousiast over.. maar gemeente zei probeer t maar, als na een tijdje het niet goed blijkt te werken kunnen we nog terug naar rtd.
Dus gister werd het systeem geïnstalleerd, was ie net klaar, zegt de elektricien doodleuk "maar dit systeem kan niet gebruikt worden in combinatie met de schakelaars hè". Dus als je de deur open doet met de app, kan je m niet sluiten met de schakelaar 🤯🤯🤯🤯
Dus ik zei dat het dan toch totaal niet werkte voor ons ... "Ja t is gezegd tegen de aannemer"
Nu gaan ze informeren bij de leverancier want het zou wel in ontwikkeling zijn 🙄
Even later bel ik het bedrijf van de deuren, "nee mevrouw ik kan geen afspraak maken want de opdracht is via de aannemer gegaan"
Leuk, maar die aannemer zie ik niet en hoor ik amper.
Gelukkig was mijn tirade tegen zowel de elektricien als de deurenmeneer genoeg om te zorgen dat zij de aannemer gebeld hebben 😏 ze gaan nu schakelen met elkaar, en deurenmeneer komt binnenkort omdat Charlie al 2 keer een deur in z'n gezicht heeft gehad.
"Maar deze deuren hebben echt nooit storing hoor!" Aldus de mensen toen ik zei dat ik wel deuren moest hebben die altijd open kunnen 🙄