Lovely83 Huggybird Ik zat net de meldingen van de camera van vanmiddag terug te kijkenβ¦ zie ik dat ze naar de waslijn loopt om haar blouse eraf te halen π€£ de rest heeft ze laten hangen. Om te huilen dit! Ga zo voor haar neus maar even mijn eigen wasje vouwen.
Tantetil Elsie89 zou wel kunnen hoor. Maar lovely had het over dat ze langdurig verblijf wil, dus ik vermoed dat ze nu al een verblijfsvergunning heeft.
Lovely83 Tantetil Dit soort dingen doet ze altijd buiten zijn zicht.Als hij er is speelt ze mooi weer dan gaat ze bijvoorbeeld niet naar een uur alweer naar boven en komt pas rond einde middag naar beneden. Laatst zei ze tegen hem dat er niks te doen valt omdat ik alles dan al heb gedaanπ€£ ja duh als je 7uur later uit bed komt.
Trees Hopsatee ik ga daarom in de zomer nooit naar Nederland op vakantie. Dat overleefd ons huwelijk niet π. Lovely83 ik zou een tuinhuis van 2x2 voor haar bouwen. Past precies een bed plus wasmachine in. De sleutel zou ik weggooien.
Vulpen Ik heb zo'n enorme hooikoorts. M'n ogen doen zo zeer dat ik ze niet eens gewoon open kan houden. Thuisarts adviseert om op vakantie te gaan naar de bergen. Nou, bedankt voor de tip thuisarts π₯΄
Toch6 ZATERDAG!!! ik zei ZATERDAG!!! Waarom luisteren bepaalde figuren zo slecht. Er is een reden waarom ik ZATERDAG zeg. Namelijk dat de vrijdag al druk zat gepland staat
Deliana Toch6 πππ @Lovely83 als er naast die 67+ ers nog voldoende ruimte over is heb ik ook nog wel een gekkie met bierbuik in de aanbieding. Enkeltje is voldoende.
Rosemary Mijn man is met de oudste een paar dagen weg. Dus ik had er zin in: filmpje kijken in bed en al βzeesterrendβ in slaap vallen. Helaas had dochter hetzelfde plan en schopt ze me steeds meer richting de rand van MIJN bed. Ligt ze prinsheerlijk overdwars. Jaja.
Tantetil Aurora hier ook nog niet. Grauw en winderig. Nu heb ik nergens zin in. We wilden gaan varen en komende dagen wordt alleen maar slecht.