Ik ben net uitgevallen tegen H. Ik ben al weken overprikkeld, heb geen seconde voor mezelf, dus ik had al aangegeven dat ik er even doorheen zat en of ze een beetje rustig konden doen. Vervolgens deed het internet het praktisch niet meer omdat H weer een enorm spel aan het downloaden was terwijl ik gevraagd had of ze dat morgenvroeg kon doen, kreeg niks meer voor elkaar, Netflix startte niet meer op, en het werd me even te veel. Dus ik reset de modem en loop even voor 5 minuten naar buiten om tot rust te komen, beginnen ze binnen met zn 2en te ruziën. Beker drinken vloog door de kamer, slaan en gillen, dus ik kom terug, en ik heb gezegd dat ik er helemaal klaar mee ben en ze naar bed gestuurd. Heeft H nog het lef een discussie met me aan te gaan over hoe ik altijd alleen maar boos ben (ben de hele dag weer met haar bezig geweest, was niks aan de hand), hoe gemeen ik ben, dat het mijn schuld is dat ik hun avond verpest want ik moet ze maar gewoon vergeven.
Ik ontplofte echt gewoon even. Ik heb gewaarschuwd dat als ze niet direct haar mond ging houden en naar bed ging ik straks dingen zou gaan zeggen waar ik spijt van ging krijgen, want ik voelde dat ik echt alle controle kwijt ging raken. Godzijdank nam ze dat wel serieus, en nu ligt ze op bed.
Kan wel janken zeg. 😭