Jules Softbasegaming Herkenbaar van toen mijn kinderen nog wat kleiner waren. Maar nu.... als mijn moeder belt, we bellen niet zo vaak, maar als ze belt, dan moet ik altijd .....
Kyra73 We hebben een mega lange verbouwing achter de rug en nu zijn we eindelijk weer bezig met allerlei achterstallige dingetjes die zijn blijven liggen. De flow zit er lekker in, dus ik dacht vandaag: ik heb nog iets wat ik voor de kerst wil knutselen wat al heel lang in de weg staat, dat ga ik vanavond afmaken. Kan dat ook opgeruimd worden. Ik ben lekker bezig en nu blijk ik niet genoeg kerstballen te hebben om het af te maken 😭. Nu moet ik wachten tot de Action weer zijn kerstspullen in de winkel zet. En ik verbrandde ook nog mijn duim aan de lijm uit het lijmpistool 🤦🏻♀️
[verwijderd] Ik wilde vandaag met het gezin gaan zwemmen, maar niet tijdig gereserveerd en alle zwembaden zitten vol. Ik wil IETS doen, maar ik weet niet wat. Veel valt ook al af met een 1 jarige.
Bloem [verwijderd] midgetgolf, voetgolf, fietsen en picknicken, boswandeling, kinderboerderij, grote speeltuin, blote voetenpad, kasteel bezoeken, museum bezoeken. 😀
Liekje81 [verwijderd] O irritant al dat reserveren he! Al het spontane is eraf. Van mij mogen ze die 1,5 meter afschaffen. Zoveel mensen die zich er ook niet meer aan houden.
[verwijderd] Bloem Leuk met mooi weer. Het is hier miezerig. 🙁 We hebben er een filmmiddag van gemaakt.
Tantetil Huggybird ja ik moest ook meteen aan jou denken, gelukkig bij jou niet doorgezet Wat balen Femkes! Zit jij wel in een tent?
Femkes [verwijderd] ik wist al dat het ging komen, maar ik hoopte eigenlijk iets eerder. Ik ben een dag of 2, soms 3 zwaar ongesteld en ik denk dat dat vrijdag en zaterdag gaat zijn. En dat vind ik wel ruk.
Huggybird Femkes balen XXL Er leek bij mij een doorbraakbloeding aan te komen maar dat heeft niet doorgezet gelukkig. Hoop dat het mee valt voor jou🍀🙏🏼
Femkes Tantetil ja en een redelijk primitieve camping. Thuis gebruik ik nu wasbaar maandverband, maar zal nu nog maar wat gewoon nachtverband kopen. In de auto lag nog wat gewoon spul, daar red ik het dan wel mee.
[verwijderd] En de cv ketel is volledig overleden. Krijg m niet meer uit de storing. Over drie dagen gaan we op vakantie. Kijk nu al uit naar de camping douche 😂. Na de vakantie krijgen we een nieuwe ketel.
Huggybird T is net voor het eerst ongesteld geworden…. Net nu er 3 vrienden naar de camping komen en blijven logeren…. Ze is vooral daar erg verdrietig van… en ik voor haar. 😢 ze had zich zo op zwemmen verheugd.
[verwijderd] Huggybird ah wat een rottiming!! 😥 Hopelijk kan ze toch op een andere manier er een leuke tijd van maken, maar ik snap dat dat het laatste moment is wat je wil..
Tantetil Huggybird en van die mini tampons met inbrenghuls? Die kocht mijn zus toen voor mij toen ik in de zomer voor het eerst ongesteld was geworden.
Nescio Huggybird dat is echt een rottiming, ze moeten jullie wel hebben op de camping zeg! Kan je misschien minitampons kopen zodat ze wel kan zwemmen? Ik had die ook destijds, is altijd goed gegaan.
Huggybird [verwijderd] ja, echt sneu… en het zijn ook nog 3 jongens die komen…. 😬 ze hebben wel allemaal zussen die ouder zijn dus dat scheelt misschien iets.
[verwijderd] Huggybird ah shit zeg.. zussen of niet, ik kan me voorstellen dat het niet iets is wat ze uitgebreid wil gaan verkondigen.. Hier mag hun eigen vader het nog niet eens weten want dat is gênant... wat zegt ze er zelf over?
Huggybird [verwijderd] ze zei een uur geleden dat ze hen wel even zou appen dat ze niet kan zwemmen. Van 1 van hen verwacht ze wel een flauwe opmerking maar van de andere twee niet zei ze. Ze heeft nog niet ge-appt geloof ik. Ze wilde meteen mijn zus bellen om het te vertellen maar zij is werken, dus heeft ze haar nichten 16 en 18 gebeld en het huilend verteld. Die meiden zijn zo lief en als zussen voor haar 🥰 Inmiddels is het eerste verdriet over en zegt ze wel heel veel zin te hebben in morgen, al baalt ze van het zwemmen. Tantetil Nescio Ik heb het haar meteen voorgesteld toen we het ontdekten maar dat wil ze niet. Ze is net mee geweest boodschappen halen en ik heb haar nogmaals gevraagd of ik ze mee moest nemen maar ze is heel duidelijk ‘nee!’ Net ben ik met haar mee geweest naar het toilet want ze wilde dat ik mee ging om te vertellen hoe ze het precies moest doen. Dat hebben we al wel eens geoefend maar dat was nep😉 Ze heeft me al wel drie keer gevraagd of niemand het maandverband ziet zitten door haar broek heen. Zo herkenbaar…. 🙄 ik heb dat gevoel ook altijd met maandverband. Heb haar even achterom in de spiegel laten kijken en ze kwam tot de conclusie dat het niet zichtbaar was.