Pimpelmeesje ik begon zo goed! Moest opnieuw opgemeten worden, kreeg meteen 2 perfecte bh's en had zowaar hoop dat het een keer makkelijk zou zijn. Maar er was een 3e gratis actie, en ik ben een Nederlander ๐
De derde zou besteld moeten worden, maar er waren 2 opties bestelbaar die ik leuk vond. Een die ik dus al had in een andere kleur, of een van een andere lijn. Van optie 1 wist ik zeker dat hij zou passen, van optie 2 niet, maar die was mooier. Dus medewerker 2 de halve zolder afgespit naar iets in mijn maat van die andere lijn om de pasvorm te bepalen. Wat betreft service waren die vrouwen echt top!
Tot die werden weggeroepen en nummer 3 kwam, die besloot dat ik een hele andere maat nodig had, en me bleef bestoken met bh's in de maat die ik al thuis had, en dus te klein waren. Inmiddels had ik 20 bh's die niet pasten, stond ik in een of ander leren tuigje ingesnoerd in de paskamer (want pasvorm!) en kreeg ik een heel verhaal over hoe de vorm van mijn borsten zo uniek waren waardoor niks aansloot. Nee tr*t, die eerste 2 pasten perfect, jij blijft mij bestoken met verkeerde maten. Maar ik kreeg de kans gewoon niet om dat te zeggen, want pas deze 25 stuks nog even om het zeker te weten!! Ik kreeg geen lucht in die krengen, de kinderen bleven ondertussen appen dat ze de Bershka niet konden vinden en ik zat daar opgesloten als een SM dominatrix met misvormde borsten die niet kon ademen. Ben alsnog 1,5 uur bezig geweest ๐ฌ