Ik wordt gebeld door school uw dochter heeft een ontstoken oog, ja dat weet ik maar ze heeft er geen last van en zoiets moet vanzelf overgaan dus daarom is ze gewoon op school. O is dat besmettelijk? Ja dat is besmettelijk. Ja dan moet ze thuisblijven. Nou dat lijkt me niet ik kan haar moeilijk hiervoor 2 weken thuishoren dat doen we voor een verkoudheid ook niet en het is beide een virus. O ik zal het even met de leidinggevende overleggen.
Half uur later wordt ik weer gebeld. Ja ze loopt krom van de buikpijn dus kun je haar komen halen...
Echt hoor de stoom kwam nog net niet uit m'n oren. Het is bekend dat spanning buikklachten geeft bij dochter en ik zou me ook ziek voelen als ze gaan vragen of ik ziek ben. Ik ben haar op gaan halen want ik wil haar er niet mee belasten maar ik ben echt niet blij. Ik kom aan en eerste wat ze tegen me zegt is al huilend mama ik ben niet ziek... zegt juf tegen haar fijn hé dat mama thuis was en je komt halen. Nou ik was gewoon aan het werk hoor. O ok krijg ik dan terug. Ga als school uit is vanmiddag nog wel bellen.