Vanmiddag gingen mijn kinderen met alle neefjes en nichtjes op de foto. Mijn zusje was over uit Engeland, andere zusjes met kids waren er ook. Ook andere kinderloze zussen waren erbij. Prima. Maar veel kleine kids, veel jengelende kinderen. Mijn dochter is niet fit, kortom een hoop gekrijs. Ik raak daar overprikkeld van. Er is een reden dat ik maar 2 kinderen heb 😅
Anyway, mijn oudste zus is nogal dominant en doet dingen graag op haar manier. Zij had dus snoep meegenomen voor alle kinderen (zij heeft zelf geen partner/kinderen). Op zich heel lief maar ze neemt de hele boel over. Dus ze liep de kinderen te commanderen etc. Ik deelde vroeger een slaapkamer met haar, toen bepaalde al alles haha. Ze bedoelt het allemaal goed maar ze zit echt ontzettend in mijn allergie.
Toen vond zij dat we met alle zussen op de foto moesten. Ik was hier niet op gekleed, was al overprikkeld en heb een gloeiende hekel aan op de foto gaan. Helemaal als het geposeerd is. Dat is helemaal niet mijn ding, foto's
Ik heb dus geweigerd en nu is mijn zus boos op mij. Ik moet niet zo kinderachtig doen, me niet zo aanstellen, "het is leuk", en zij wil een foto met al haar zussen dus ik moet niet zo flauw doen.
Ik laat snel over me heen lopen door haar maar nu dus niet. Maar pffff wat een gedoe. Als ik op de foto moet wil ik er iig leuk uit zien en er psychisch op voorbereid zijn. Dat moet je van tevoren afspreken en niet als we met 14 gillende kinderen op een grasveld staan.