Rietjesbeker Hooyo-shimbir hoe was het gesprek met de kinderarts? Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, dikke knuffel β€οΈ
Hooyo-shimbir Tantetil Rietjesbeker het gesprek was 2 min ivm een spoedoproep die binnen kwam. Mijn eigen kinderarts belt nog terug/maken we een belafspraak mee.
Hooyo-shimbir Vulpen die vind alles wel best en gelooft vooral niet dag ze allergisch is voor katten πze wilt dit gewoon niet gaan missen!
Trees Hooyo-shimbir ik begrijp haar heel goed. Ik ben namelijk ook absoluut niet allergisch voor honden π€₯π€
Honkeytonk Lumihiutale ohhh zo irritant, ik blijf hier ook gaten dichten bij de oudste. Wat doen ze ermee!
Toch6 Lumihiutale Ysabella Elsie89 Honkeytonk Ruilen tegen gaten in schoenen? Maakt niet uit wat ik koop, D heeft er telkens gaten in π«
Hopsatee Ysabella hΓ¨ hier ook! Alleen denk ik dat het bij M komt omdat 80% van zβn spijkerbroeken van S zijn geweest dus die zijn dan ook echt dun bij de knieΓ«n geworden.
Manque Ik moest net pasfoto's laten maken voor het verlengen van mijn rijbewijs en het was de eerste keer pasfoto's met een kaal hoofd en deze dikke harses en het was echt helemaal niet leuk.
Hooyo-shimbir Manque π en toch ben je mooi hoe je bent. Maar ik snap je gevoel wel hoor. Dat mag je ook wel even niet leuk vindenβ¦ mocht je geen muts op oid? Ik sta ook met hoofddoek op de foto
Trees Manque het lijkt mij een zo ontzettend naar confrontatie moment. En dan ook nog voor een stomme foto. Dit soort momenten zijn gewoon zwaar klote!
Manque Hooyo-shimbir Helaas mag dat niet, nee. Blijft toch raar he. Als ik een pruik op had gezet was het prima geweest, waarom dan geen muts. Maar goed, het is weer achter de rug en als de foto eenmaal op het pasje zit went het vast snel.
Elsie89 Toch6 o dat is ook heel vervelend! En erg prijzig ook aangezien je t niet kan maken en dan dus toch nieuwe moet halen.
Vulpen Manque Stom. Maar zo'n pasje stop je in je portemonnee en kijk je vervolgens nooit meer naar toch? Hopelijk duurt het nu lekker lang voor je weer nieuwe foto's nodig hebt.
Trees Mijn man is 43 en heeft nog steeds continue overal gaten in zijn kleding en schoenen. De prijskaartjes zijn er nauwelijks af en het is alweer kapot. Ik vraag mij dus af op welke leeftijd dit over gaat? π€
Honkeytonk Trees dit wil ik niet weten ππππ met 3 jongens in huis (en een man met hetzelfde verhaal maar hoopte dat hij een uitzondering was π). M'n man kan dan ook nog zo oenig kijken als ik zeg dat een broek weg moet omdat we een gat over z'n kruis van voor naar achter loopt.