Ik vind weekendjes weg met kinderen doodvermoeiend. Eerst ben ik bezig met alles regelen en inpakken, hele bende verschuiven, daar uitpakken. Dan ben ik bezig met zwemmen met 3 kid (de horror, baby ging poepen in zwembad alles) middelste gleed van klei dijk af toen ik eindelijk even zat en moest ik dus omkleden, en in de avond toen ik 5 minuten niks te doen had (als, niemand enternainen, geen spelletje doen, geen fles geven, luier verschonen met baby lopen om in slaap te krijgen of met m’n kids even mee te doen in het speelparadijs) plaste de middelste alles onder. En daarna pakten we alles weer in, kwamen we thuis en heb ik nu mega veel was. Oh ja en ik slaap altijd super slecht ergens anders plus dat baby die normaal doorslaapt helemaal van haar padje was door ander ritme dus in de nacht wakker werd en dacht ik ga lekker 1,5 uur feesten steeds. En om 7 stonden de jongens naast me bed en wilde L weer flesje.
En het was verder heel leuk hoor, de kinderen vonden het fantastisch. En daar doen we het voor. En het is fijn om samen herinneringen te maken. En het was fijn met m’n man en ouders. Maar ik ben nu moe mensen. Ik wil 2 dagen vrij om niks te doen 🤣