Nescio en Miek89 ja die tegel ligt iets lager en beetje schuin zodat het water naar putje gaat. Sanisale zei dat alle kit verwijderd moet worden en alleen de buitenkant gekit moet worden. Dat staat ook bij de instructie van de douchecabine. Maar de aannemer (zelf geen kitter dus) heeft het nadat sanisale dit zei nog twee keer geprobeerd omdat het leek alsof het van onder de douchedeur kwam. En ik dacht dat zelf trouwens ook. Maar echt alles is van binnen gekit en als er water op de douchewand komt, dan wordt de kitlaag aan de buitenkant nat. Het is wel een stuk minder dan het was. Mijn man zei van de week nog laat het nou. Het enige wat kan gebeuren is dat er daar schimmel komt. Maar ik denk dan Ja verdomme. Die badkamer was โฌ 17000,-, dan moet je toch kunnen verwachten dat het allemaal goed is. Ansji die toilet leek van goede kwaliteit, hij was ook redelijk duur. Als ik nu trouwens zoek op dat merk zie ik hem voor veel goedkoper ๐
@Toch6 mijn vriendin heeft haar badkamer ook laten doen met bijna dezelfde tegels en meubels...bij haar was het in twee weken gedaan en daarna gewoon alles prima. Nooit iets aan de hand. Dus zo kan het ook. Dus denk daar maar aan. En bij mij gaat ook wel altijd alles mis....als ik iets groots bestel is er altijd wel iets kapot of ontbreekt er iets. Zelf ooglidcorrectie moest twee keer. Ik word er echt zo moedeloos van.