Wat zouden jullie doen als een werkgerelateerd persoon je buiten werktijden om belt?
Deze vrouw heeft een soort begeleidende functie, wat natuurlijk heel mooi is. Nu is er waarschijnlijk iets aan de hand waarvan ik echt op de hoogte moet zijn, want ze heeft me meerdere malen gebeld.
Ze heeft ook al een paar appjes gestuurd dat ik haar terug "moet" bellen, zonder verder te vermelden waar het over gaat. Ik heb oprecht geen idee wat er zo belangrijk is.
Nu heb ik mijn telefoon echter altijd op stil staan en was ik de afgelopen dagen niet goed bereikbaar vanwege omstandigheden. Ik heb dus geen 1 keer de telefoon op kunnen nemen.
Ze belt echter ook om 8 uur 's ochtends of half 10' s avonds en dat roept zo ontzettend veel weerstand op bij mij.
Nu staan al mijn nekharen overeind, ben ik zwaar geïrriteerd en heb ik dus echt geen zin meer om terug te bellen. Ik weet dat het kinderachtig van me is en dat het fijn is dat ze me wil helpen, maar uiteindelijk is mijn baan mijn verantwoordelijkheid en niet de hare.
Edit: dit gaat dus ook om mijn persoonlijke telefoon he, geeneens een werktelefoon.
Ik zou eigenlijk niet eens willen dat ze mijn persoonlijke nummer heeft...