Nescio met name dit inderdaad, en daarom ga ik er ook zo tegenin. Femkes Oudste was er ook best van slag dat hij dit aan mij moest vragen. Heeft eerst een uur in z'n bed gelegen, toen kwam hij naar beneden of hij 2 euro mag voor school. Daar ben ik ook gewoon zo boos over, wat is de moeite om dat direct via een ouder te vragen. Blijkbaar omdat ze weet dat het onterecht is wat ze vraagt aangezien ik nu zwart op wit heb dat het alleen bij moedwillig kapot maken het vergoed moet worden.
Heb nog geen reactie terug gehad, die zal ik waarschijnlijk wel krijgen als ik oudste straks ophaal op school. Ik ga in ieder geval melden dat ze dit niet meer via het kind moeten spelen maar direct naar de ouders.
Normaal gesproken laat ik dit soort dingen wel overwaaien en geef ik er aan toe maar dit maakte me zo opstandig dat m'n angst om confrontaties aangaan helemaal naar de achtergrond verdween 😅 dus nog een overwinning voor mij ook 👀
Wordt vervolgd dus 😅 te belachelijk voor woorden ook dat ik dus 4 emails heb gestuurd om een fucking potlood 🤐