J werd gisteravond alweer wakker, aan de ene kant niet zo vreemd want hij had weinig gegeten, aan de andere kant wel omdat zijn middagslaapje erg kort was. Mee naar beneden genomen, vind ik op zich niet zo erg omdat hij dan eens lekker bij je wil zitten. Hij ging uiteindelijk tegelijk met mij naar bed, eerst heel zielige geluidjes maken, maar hรฉ, hij huilt niet dus lekker laten liggen. Ik was net middenin een idiote droom toen J echt ging huilen, kussen mee en weer op het luchtbed (campingbedje heb ik niet uit durven proberen omdat hij al begon te gillen toen hij erin ging om te kijken hoe hij het vond). J gaat eerst uitgebreid spelen, ik slaap net weer en hij begint te roepen omdat hij z'n knuffel uit bed heeft gegooid. Om 4.50 schiet ik wakker en sluip naar mijn eigen bed. Ik sliep net weer en kleine meid begint te roepen dat ze naast me wil liggen. Om 7 uur gaar de wekker weer, even na 8 ga ik naar boven om me aan te kleden en J wakker te maken, ligt hij alweer gewoon te spelen in bed, kleine rotzak...