Tantetil het gaat nu goed met hem. Hij heeft net gegeten en heeft nergens meer last van. Heel bizar.
Manque dankje!
Tantetil 🙁 I feel you.. dikke knuffel meid en heel veel beterschap.
Trees dankje! Ik za het proberen maar weet nu al dat het moeilijk gaat zijn. Ik heb namelijk wat keuzes te maken en mezelf kennende ga ik álles tegelijkertijd proberen te doen. Terwijl dat niet kan natuurlijk want m’n studie en de kinderen alleen is al druk genoeg. Het lastigste wordt nu om even minstens een paar dagen verstand op nul te zetten en even niks doen. Wish me luck 😁
Trees
Oh wauw dat is wel mooi opgelost dan uiteindelijk 😄
Vulpen de arts heeft niks gezegd. Ze wist niet wat het zou kunnen zijn maar heeft meerdere dingen uitgesloten. Hij had een paar keer mesenteriële adenitis (ontstoken lymfeklieren in de buik) in het verleden wat ook een beetje hierop leek maar dit was het ook niet deze keer.
Ik ben allergisch voor gluten en dit soort pijn doet me veel daaraan denken eigenlijk. Dus misschien is m’n zoontje ook allergisch, al heeft ie meerdere onderzoeken gehad toen hij baby was. Toen was hij alleen allergisch voor melk en kippenei. Maar daar is hij overheen gegroeid (as het goed is…) ik ga goed letten op wat hij eet en z’n symptomen. Misschien een andere afspraak plannen bij de allergoloog. Hij heeft namelijk wel vaker last van z’n buik.