Honkeytonk Ja eens hoor! Ze had anders 21 dec en 24 dec moeten wennen maar ze had Corona. En buiten dat is het wat jij zegt; dat weet ze echt niet meer hoor! En ik ken de opvang verder natuurlijk en ik werk thuis en vlakbij dus ze kunnen altijd bellen en dan haal ik haar op als het niet gaat (maar eigenlijk heb ik dat bij de jongens ook niet meegemaakt hoor op deze leeftijd. Ik snap wennen bij oudere kindjes maar baby’s van 3 maanden weten dat echt niet)
Het was gewoon een opmerking die niet hoeft. Maar misschien trek ik die wel zwaarder aan dan hoeft omdat zon eerste dag gewoon voor jezelf niet lekker voelt. Niet het juiste moment zeg maar.
Nescio Ik kan zulke dingen ook beter hebben bij oudere kinderen. Het is meer ook dat ik denk joh mens, je kunt je bedenken dat moeders die baby’s brengen voor het eerst dat niet heel leuk vinden en dat je ze een beetje gerust moet stellen. Ik neem aan dat je dat ook leert. Tenminste bij de twee oudsten ging dat wel zo.
Net als dat in altijd even extra lief ben voor nieuwe collega’s of sollicitanten op hun gemak probeer te stellen. Of mijn collega’s nu de eerste dagen ook gewoon aardig en lief zijn. Het is wat Trees zegt eigenlijk: dan wordt de wereld net wat leuker en makkelijker voor iedereen.