Huggybird Vulpen dat is wel hard gegaan dan, de oudste zal ook wel geschrokken zijn, niet echt fijn om je zusje van de trap te zien storten๐ฑ
Bloem Manque Oh man. Ik kan me het levendig voorstellen. Schiet niet op zo. En je hebt geen enkele ontlasting en weinig tijd voor jezelf. Het is geen vakantie zo. Sterkte!
Manque Bloem Dankjewel ๐ Jules Nee, daar lijkt het eigenlijk niet op... Hij is nog enorm aan het snotteren en hoesten ๐
Jules [verwijderd] maar dat is van dat naderende apocalypse-voer. ๐ de thee kwam bijna mijn neus uit
Jules Vulpen Wow wat een val zeg! Echt heel vervelend dat je daar nu zit ๐ Hopelijk morgen weer naar huis. Sterkte!!
Ansji Vulpen Goed dat ze geen risico nemen, minder voor jullie en jullie dochter. ๐ Heel veel sterkte vannacht en beterschap.
Koekie83 Manque wat balen zeg! Zeker dat gekwakkel is echt ellendig. Heel veel sterkte, hopelijk snel weer fit allemaal!
Liekje81 @Manque dat is dan niet echt een relaxte vakantie nee. ๐ Hopelijk is ie snel weer opgeknapt!
Hooyo-shimbir Ik heb al 3 dagen zo last van mโn gewrichten (heupen, polsen, vingers, knie). En snap niet wat t is. Misschien een combi van moe, overbelast en nu weer te weinig doen? Gebrek aan sporten? Of toch een virusje?
Tantetil Vulpen jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik hoop dat jullie morgen naar huis kunnen en er niks aan de hand is. Veel sterkte komende nacht.
Mamabeertje @Vulpen Wat vreselijk schrikken zeg! Hopelijk kunnen jullie vannacht een beetje slapen en mag ze morgen weer naar huis.
Hopsatee Manque oh gatsie! Ik herken het zo van 3 weken (of eigenlijk hele maand december bijna) in quarantaineโฆhet is zo vermoeiend en saai. Sterkte! Ik hoop dat jullie snel opknappen hoor..
Vulpen Pfff ik ging me vannacht voorstellen hoe die val dan precies ging en ik snap gewoon maar niet hoe zoiets goed kan aflopen. Maar inmiddels is het 6 uur geweest en alle checks zijn tot nu toe goed verlopen. Ze slaapt steeds lekker verder. Ik niet meer.
Ysabella Vulpen hoelaat mogen jullie naar huis als alles goed is? Hier vertelde de arts op eerste kerstdag dat jonge kinderen van 3 meter hoog kunnen vallen, opstaan en en vaak verder lopen alsof er niks gebeurd is en dat er dus ook vaak helemaal niks is. ๐ฑ Heb je een beetje kunnen slapen ondanks dat ze elke 2 uur wakker gemaakt moest worden?
Vulpen Ysabella Bizar toch? Ik heb ook nog helemaal geen blauwe plek gezien! Volgens mij is de observatie 24 uur dus dan zouden we in de loop van de ochtend naar huis mogen. Ja het slapen ging op zich nog vrij aardig ๐
Marshmallow Ysabella komt dat niet omdat ze nog zoveel kraakbeen hebben? Net als dat kinderen vaak niets merken van een kopstoot bv en je zelf als volwassenene wel ๐ @Vulpen hopelijk zo gewoon naar huis toe. Wat enorm schrikken zeg!
Hooyo-shimbir Vulpen gelukkig! Dat is dan echt met een sisser afgelopen zeg. Jamielah was hier met 7 maanden oud van de commode gevallen en zo is onder het bed doorgeschoven toen papa haar een schone luier gaf. Eerst sliep ze en hoefde we niet langs te komen maar na dr dutje is ze toen enorm gaan spugen. We hebben toen ook een nachtje in t zkh geslapen (geen scan gemaakt) en daarna konden we gelukkig naar huis. Maar jeetje wat een schrik dan hรจ.