Vulpen en Manque als het alleen na het douchen was en ik zou het dan wegvegen en het is klaar, zou ik er het ook bij laten. Zo is het aan de andere kant wel. Daar komt een plasje en daarna niks meer. Maar hier komt het water ergens eronder, dus onder die kitlaag blijft het nat en dat blijft dan druppelen in die voeg. Dus binnenkort zit die hele kitlaag los en er komt schimmel onder. Ik was gister wel op een punt dat ik dacht laat allemaal maar zitten, maar die badkamer heeft rond de 17000 euro gekost... waarvan iets meer dan 11000 voor de aannemer. Dan zou het toch van de zotte zijn dat ik nu zelf dat opnieuw ga kitten. Ik heb nu sanisale gebeld of het misschien een bekend probleem van doe douchewand is, maar dat is niet zo. Ze heeft nu wel de foto's naar de leverancier en naar de aannemer gestuurd om samen een oplossing te sturen. Die douchewand was trouwens ook speciaal op maat gemaakt omdat de aannemer de echte douchewand verkeerd had ingemeten.
En @Toch6 en @Pimpelmeesje maak jullie geen zorgen....ik trek dit soort dingen aan. Eigenlijk alles wat we laten doen gaat mis of niet helemaal goed. Mijn vriendin heeft haar badkamer laten doen en na 4 weken was het gewoon klaar, niks meer aan de hand.