Vulpen [verwijderd] Mijn oma vertelde zo ook ongeveer elke keer als wij bij haar waren een soortgelijk verhaal, hoe haar schoonouders mijn moeders eerste haar hadden afgeknipt omdat ze het een raar matje vonden. Die woede zat kennelijk echt diep... Wat ik ook wel weer begrijp hoor!
sjorsje Vulpen haha mijn ouders vertelden ook vaak over de keer dat mijn tante op mocht passen. Was daarna m'n schattige krulletjes kwijt (zijn ook nooit meer teruggekomen).
Rietjesbeker Iiiiiiiiiiiiik verveel me! En ik heb het koud, want we zetten op de slaapkamers geen verwarming aan. Waarom gaan kinderen niet gewoon slapen?
Tantetil [verwijderd] ik zou hier ook van balen hoor. Mijn schoonmoeder heeft mijn dochters haar een keer geknipt omdat ze echt wel dooie puntjes had, aldus mijn schoonmoeder...toen ze het zei voelde ik gewoon woede opkomen maar ik kon het niet uiten. Ik heb een foto gevonden...zoals jullie kunnen zien heeft mijn schoonmoeder er geen talent voor.
Liekje81 Tantetil o dit is echt te erg!🙈 Vriend heeft ooit een pony geknipt bij dochter. 😱 zag er ook niet uit, veel te ver naar de zijkanten door. Sindsdien ben ik baas over het haar 😆
Huggybird Tantetil 😱😱😱😱 echt hoe verzint iemand het om in het haar van het kind van een ander te gaan knippen 😱
Ysabella Liekje81 mijn man heeft van de week het haar van onze oudste zoon geknipt.😑 Het ziet er niet uit! En hij mag nu geen muts op van mijn man, want dan gaat de gel eruit en ziet het er zo gek uit. Nu krijgt hij dus uit protest van mij telkens een muts op zijn hoofd. 😂
Pimpelmeesje Hoe de blieb halen mensen het in hun hoofd om het haar van iemand anders kind te knippen? 😱
Ysabella Liekje81 het is een bepaald soort ego ‘ondanks dat ik geen kapper ben maar wel YouTube filmpjes heb gekeken kan ik dit heus wel. Vertrouw me.’ (Vooral door die laatste 2 woorden moet je oppassen) En toen hahaha, was hij klaar en zei hij ‘ja ik wist even echt niet meer hoe je nou recht moest knippen’ ðŸ˜ðŸ™ƒ
Hopsatee Nouuu ik snap echt niet dat je het haar van niet je eigen kind gaat knippen 😱 En dat jullie mannen het haar van jullie kinderen knippen 🤣
Cactusje Hopsatee Haha! Ik haal meestal de tondeuse over J z'n hoofd heen. Nu al een tijdje niet gedaan dus het groeit, heb er nog geen zin in om het weer te doen dus nu heeft hij een leave-in conditioner zodat het niet zo bol staat😂. J heeft ook zijn eigen haarborstel en zodra bij die te pakken heeft staat ie z'n haren te borstelen 🤣
Hopsatee Cactusje haha ja het kan ook hoor! Maar onze jongens hebben zulk fijn haar…ik heb dat tijdens eerdere lockdowns echt niet gedurfd en lekker laten groeien 🤣 Nu waren we 3 december nog geweest (behalve m’n man haha) Overigens zou ik het wel liever zelf doen want het is achterlijk duur maar ja twee jongetjes moeten ook regelmatig….Maar ik ben niet geduldig en niet handig dus dat is een slechte combi.