[verwijderd] Vulpen dat is ook mijn gedachte π¬ Huggybird ik hoop het ook echt, maar wat ik van M hoor heb ik er een hard hoofd in. Die ouders zijn ook van die corona-ontkenners, vind het allemaal lekker onverantwoord.
Miek89 [verwijderd] Die ouders zijn ook van die corona-ontkenners, vind het allemaal lekker onverantwoord. Waarom testen ze dan π€ echt, had haar dan gewoon thuis gelaten totdat ze weer beter was. Ik hoop heel erg dat het een negatieve test is voor M. π€
Huggybird [verwijderd] π Op een school van de stichting waarvoor ik werk is een groep 8 terug gekomen van kamp en bleek een leerling besmet, de laatste week om zeep dusβ¦ zo sneu voor de kinderen
[verwijderd] Miek89 ja dat snap ik dus ook niet! Voor een woensdagochtend naar school, met alle mogelijke gevolgen π€¦ββοΈ Huggybird wat balen ook zeg!!
Hopsatee @Vulpen ah wat zielig! Beterschap! @[verwijderd] ook lekker weer hΓ¨ π€¨ Ik word verdrietig van het nieuws. Peter dood, mega veel besmettingen vandaag door die Corona waar ik klaar mee ben, doden in BelgiΓ«/Duitsland door het weer. Zucht.
Louelle81 Hopsatee Dit heb ik ook. Ben geneigd mn telefoon voorlopig niet te gebruiken. Word er echt naar van....π
Honkeytonk Hopsatee Ik word verdrietig van het nieuws. Peter dood, mega veel besmettingen vandaag door die Corona waar ik klaar mee ben, doden in BelgiΓ«/Duitsland door het weer. Zucht. echt he. π deprimerend zo allemaal.
[verwijderd] [verwijderd] M heeft een tekening gemaakt voor haar vriendinnetje. Beetje passief-agressief maar ππ€£