Honkeytonk Hopsatee zou ik ook doen hoor en de huisarts heeft me hier op het hart gedrukt echt contact op te nemen als we corona thuis krijgen, dan komt ze ook gewoon langs voor extra controles voor R, gewoon omdat ze nog weinig weten en hij toch pas geboren is.
Hopsatee Honkeytonk Wat fijn! Maar ik Ken mβn huisarts niet echt. Ik betwijfel of ze weten dat ik een baby heb π€£
Vulpen Hopsatee Of: ik Google even π€ͺπ¬ Die ook ja! En dat ze dan op iets engers uitkomen dan je zelf bedacht had en dat dan daarna blijkt dat het toch gewoon overbelasting isπ
Hopsatee Ysabella nog niet gegeven! Doen we na volgende fles anders zitten we net vervelend voor de nacht!
Liekje81 Nou ja, eerlijk is eerlijk, meestal kloppen de adviezen van wacht het even, geef ocm en het gaat wel weer over wel π€£ Hoewel ik nooit tegen een patient zeg dat ik iets ga googlen, haha.
Hopsatee Liekje81 Haha dat heb ik ook maar 1 keer gehad hoor. Toen vroeg ik of ik andere voeding voor de oudste kon nemen en toen zei ze dat ga ik even googelen waar ik bij zat. En ik dacht alleen maar ja duh dat heb ik zelf ook al gedaan π€£π€£
Vulpen Liekje81 Ja dat is ook zo hoor! En soms is het ook fijn om te horen dat het vanzelf over gaat of dat je ermee moet leren leven, want ik ben altijd bang dat ze gaan zeggen dat ik het einde van het jaar niet zal halen. Maar ik ga gewoon zo min mogelijk om die boodschap niet te hoeven horen.
Mamabeertje Vulpen De mijne zei dat ik voortaan eerst op thuisarts.nl moest kijken. Sindsdien doe ik dat maar en ga ik niet meer naar de huisartsπ
Hopsatee Vulpen Hahaha je bent soms zo grappig π€£ Maar serieus ben je dan echt bang dat je iets ergs hebt? Dat lijkt me lastig.
Vulpen Hopsatee Ja, zo heb ik maandag nog enorm lopen hypochonderen over dat m'n navel een beetje ontstoken was. Ik geloof dat het nu alweer over isπ€¦ββοΈ Maar ik ben wel echt heel erg bang om dood te gaan (en dan in de hel te komen), dat is dan weer niet zo grappig.
Uilenmama Manque Wat lief dat je naar mij vraagt! Met mijn oom gaat het niet goed, hij krijgt morfine tegen de pijn. En krijgt binnenkort een slaapmiddel. Net zoals bij mijn schoonvader vorig jaar... Helaas is de poes nog niet terug. Ze is al bijna een week weg. Haar broertje is jaren geleden weggelopen.. nooit meer wat van gehoord. Ik ben bang dat zij ook niet meer terug komt. Was ook op leeftijd, maar wel lief op haar manier. Als ze echt niet meer komt, dan wil ik voorlopig geen poes meer.
Hopsatee Vulpen Nee vandaar ook mβn vraag want het stond er zo grappig maar het is natuurlijk niet grappig als je dat hebt! Dat lijkt me lastig ja.
Tantetil Vulpen waarom ben jij bang om in de hel te komen?? Ik denk altijd als er een hemel is, dan kom je er wel in als je een goed hart hebt. Volgens mij zit je dan wel goed.
Manque Uilenmama Aah wat vervelend dat de poes niet teruggekomen is π En wat sneu van je oom... Lijkt me een moeilijk tijd voor je.
Uilenmama Manque Ja dat is het ook. Zondag zag ik het even niet zitten allemaal. Poes weg, oom die terminaal is, lockdown, noodopvang en toch moeten werken. Gelukkig gaat het wel nu.