Nescio Zuremat groot gelijk! Ik krijg ook jeuk van het woord bubbel onderhand π¬ niemand houdt zich daar toch nog aan?
Ysabella Mijn man en ik zijn allebei ziek ik vraag mij echt af hoe we de dag door gaan komen. π In ieder geval met een emmer naast ons.
Manque Ysabella Oh nee π wat een nachtmerrie! hopelijk knapt 1 van jullie/jullie beiden snel op. Beterschap π»
Ysabella Dank jullie wel. πNee niemand kan vandaag bij springen daarom ben ik blij dat mijn man ook ziek is zodat we elkaar een beetje kunnen afwisselen. Mijn nieren doen ook pijn. π
Toch6 Zuremat Onee, volgens Peppi & Kokki moesten ze komende week zoveel mogelijk in hun gezinsbubbel blijven en niet spelen met vriendjes en vriendinnetjes. Nou beste mensen, ik ga ze echt niet opsluiten hoor.. Ik blijf tot dinsdag thuis zodat D naar de tandarts kan en E en J zwemles. En daarna gaat vriendinnetje van L mee naar boord voor 2 nachten. En die dagen thuis gaan ze gewoon lekker spelen waar ze willen hoor
Jules Het wordt steeds gekker met mijn cyclus. Ik dacht dat 24 dagen best kort was, maar de laatste tijd is het rond de 19 dagen. En dan ook 7 dagen lang. Ik heb het gevoel bijna non stop te menstrueren π©
Toch6 Jules ik vind 28 al kort π mijn app geeft een gemiddelde van 50 dagen aan bij mij (op basis van laatste 6 maanden)
Softbasegaming De chauffeurs deur van de auto gaat van de buitenkant niet meer open π‘. Moet nu dus via een andere deur mijn deur open maken π©
Hopsatee Vulpen oh nee gatsie! Ik vond dat doodeng toen bij de oudste! Jullie zijn ook vast weer ongerust. Succes!