Wat een nacht... ik sliep net een uur toen kleine meid ging roepen, ze moest overgeven. Ze mopperde gister al over buikpijn. Slaap ik net weer begint J te huilen. Terwijl ik hem probeer te troosten roept kleine meid weer en man gaat naar haar toe, weer overgeven. J stinkt nogal, flinke diarree luier. Tijdens het verschonen gillen en brullen. Kleine meid moet weer overgeven, J blijft ontroostbaar zelfs als ik naast hem wil liggen. Kleine meid probeert weer te slapen, man gaat maar naar beneden, ik ga ook maar met J naar beneden. Even later proberen of hij naast me op mijn bed wil, kleine meid moet weer overgeven en man neemt haar mee naar beneden zodat ze op de bank verder kan slapen en ik met J op bed. J wil wel op mijn bed slapen, wordt even later wakker en ook hij moet overgeven en heb hem maar gewoon laten gaan. Spuug weg gepoetst, weer slapen, ik hoor kleine meid weer overgeven... vroeg wakker en wachten tot J ook wakker wordt omdat ik niet meer slapen kon. Bed afgehaald en in de wasmachine. J lijkt nu weer lekker vrolijk en kleine meid ligt als een vaatdoek op de bank.