OkΓ©, nog even van me afklagen.
Ze komen hier in het voorjaar een grote renovatie doen in de hele wijk. Woningen worden geΓ―soleerd en er komt een ventilatiesysteem in huis. Een heleboel veranderingen met een hoop werkzaamheden, maar goed we gaan er ook behoorlijk op vooruit. Dus toestemming gegeven voor alles. Ze hadden 70% van de stemmen nodig. Nou dat werd gehaald, jippie wij blij, het gaat door.
Staat er vandaag een pakket voor de deur met een aardigheidje en een nieuwsbrief over de werkzaamheden. Planning, etc. en ook nog een paar kleine aanpassingen op het oorspronkelijke plan. Ze zijn er opeens achter gekomen dat we voor de steigers, ipv 2,5m, 4,5m ruimte moeten vrijmaken aan het de voor- en achterkant van het huis. Dat is verdorie ongeveer de hele voortuin. Wij hebben daar een enorme boom staan, hoe moet ik die in vredesnaam weghalen??! Ik mag toch hopen dat ze daar zelf een oplossing voor gaan bedenken en die ga ik niet betalen. En opeens worden de deuren ingekort. Er moet 3 cm ruimte tussen de vloer en de deur zitten. Ik ga geen stuk van mijn deur af laten halen.
Dit voelt echt als een mes in mijn rug. We hebben toestemming gegeven voor de werkzaamheden, maar bepaalde dingen waren ons toch heel anders voorgespiegeld. Maandag gaat man bellen dat we hier echt niet zomaar mee akkoord gaan, maar daardoor zit ik er dus nog wel het hele weekend mee.