sjorsje Ysabella het was wel duidelijk te zien dat er aan gekrabd was en de lak was ook weg. Maar ik heb niet gevoeld of er groeven inzaten, wat ik me wel kan voorstellen als een hond daar lang aan gaat krabben.
Bloem sjorsje Kan je de verzekering niet alle gegevens doorgeven zodat ze zelf rechtstreeks met het vakantiepark kunnen overleggen. Lijkt me efficiënter.
sjorsje Bloem ze hadden 4 oktober een mail gestuurd voor de info die ze willen hebben. Aangezien ik niks hoorde ben ik afgelopen maandag gaan bellen en er was nog geen reactie. Bij het park gaven ze aan dat ze een mail terug hadden gestuurd omdat het niet duidelijk was welke info ze wilden hebben. En maandag hebben ze nav mijn telefoontje een mail gestuurd met uitleg over de nieuwe deur. Vandaag ben ik weer gaan bellen en blijkt dus dat ze meer willen hebben. Conclusie: ik ben gewoon ongeduldig.
Manque [verwijderd] Mijn ervaring op metalfestivals is echter wel dat je zó een groepje hebt gevonden waarbij je kunt aansluiten. Zijn ontzettend gezellige festivals 🙂
sjorsje [verwijderd] wil je man ook niet mee? Als mijn man naar een concert wil waar ik niet zoveel aan vind, dan ga ik mee, andersom ook. En voor een festival geldt eigenlijk hetzelfde.
[verwijderd] sjorsje Hij heeft aangeboden een dagje mee te gaan, maar met 1 dagje vervul ik mijn behoefte niet haha. Ik wil gewoon minimaal 3x per jaar in een moshpit op takkeherrie losgaan. 😈🤘
Cactusje Cactusje Koorts en regelmatig het gevoel of er een strakke band om mijn middenrif zit... heb maar een test afspraak gemaakt.
[verwijderd] Beh, kleintje heeft waarschijnlijk hand-mond-voet ziekte. Morgen even laten checken bij de huisarts, maar dat verklaart wel waarom ze vanmorgen niet wilde eten.
Softbasegaming Hopsatee [verwijderd] ik ben 30 een heb het nog🙈 maar dat zal vast andere redenen hebben🙄🤪