Trees Nee hoor ik vind dat ook leuk. En ben er ook goed in. Ik heb mijn eigen badkamer ook gedaan. Alles er uit gesloopt en gewoon begonnen. Ik dacht als het niet lukt dan zie ik het dan wel weer (en het is toch mijn huis dus who cares). Heb m’n hele douche vervangen, alles opnieuw getegeld, nieuw badkamer meubel opgehangen en aangesloten, alles gekit. M’n hele hyper focus sloeg aan. Dus ik was binnen een week klaar en mezelf zeker 10.000 euro uitgespaard.
Ik krijg op TikTok ook altijd veel video’s van klussende vrouwen en daar zei laatst ook een vrouw, klussen is echt niet ingewikkeld hoor. Mannen doen gewoon alsof het een hele opgave is, maar dat doen ze met alles toch? 🤣
Maar dat gezegd hebbende. Met kinderen in huis is dat geen doen natuurlijk. En er loopt altijd wel iets mis, je loopt altijd uit op je planning, je moet altijd weer 6 keer terug naar de bouwmarkt omdat het toch net niet het goeie dingetje was etc (Dat laatst heb ik wel een hack voor bedacht. Ik neem gewoon alles mee naar huis. En wat ik niet gebruikt heb breng ik de volgende dag terug en dan krijg je je geld terug.)