😭f*ck, de jongste heeft dus gewoon amper iets aan taal, spelling en rekenen gedaan de laatste weken. Ik ben nu alles aan het checken en hij heeft wel doorgestreept maar dus niks gedaan.
Net moest hij ook echt huilen en gaf aan gewoon naar school te willen. Het lukt niet om hem te begeleiden bij zijn schoolwerk ivm mijn eigen meer dan fulltime werk, dat van mijn man van 50 uur per week onregelmatige diensten in vitaal beroep, de drie kids, het huishouden, etc etc.
Al eerder aan de leraar aangegeven dat het nakijken er bij inschoot. Toen geen reactie. Gisteren zei hij dat dat niet gaf. Maar ja, toen wist ik dit nog niet😨
Ze gaan nu wel kijken nav mijn gesprek gisteren of mijn jongste extra begeleiding op school door de ib-er kan krijgen. Fijn natuurlijk. Maar als ze het niet gewoon over de heg hadden geflikkerd met zoek het je maar uit dan was dit niet gebeurd. Ik ben boos en verdrietig.
Voel me echt nu zo falen als moeder. 😔In de meivakantie dus maar wat inhalen. Hij heeft wel dingen gedaan maar dan de ‘leuke’ dingen. Dus niet alles inhalen maar wel van een paar weken de essentiële vakken 😳😫
En ik had zo’n behoefte aan tijd voor mezelf.