Ysabella Lumihiutale Schuurpapier Miek89 ik reageerde ook helemaal niet leuk op de radio. ๐ค๐ Ik snap gewoon niet hoe je het kan bedenken om mij hiervoor vroeger uit bed te slepen terwijl ik hoogzwanger ben, moe en bel angst heb. Het gaat er niet in, maar de taart zometeen wel. ๐
Sevenof9 Ysabella oh neeee! Dat had ik ook vreselijk gevonden, ik heb een hekel aan bellen behalve als ik de mensen goed ken. En dat zo vroeg in de ochtend. Nouja, kan de rest van je dag alleen maar beter worden.
Ysabella Sevenof9 ben zo blij dat ik niet de enige ben. Vreselijk dat bellen! Ach laten we er maar een hele mooie dag van maken! ๐๐
Torretjeee Ysabella dus je hebt het wel gedaan? Dat vind ik dan wel weer knap, en waarvoor werd je dan gebeld? Gefeliciteerd! ๐ท๐๐ฐ
Vulpen Ysabella O wat rot! Je man kent je dus in elk geval wel goed. Ik zou gewoon geweigerd hebben denk ik๐ Hoop dat je alsnog een fijne dag hebt, gefeliciteerd! Marshmallow Heb je ze al?
Meca @Ysabella en @Sevenof9 van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Hopelijk hebben jullie beide ondanks de vroege start een leuke dag vandaag. ๐๐ฅณ๐ป
Huggybird Ysabella oh nee, dat is dan echt niet leuk!!! ๐ฑ kan me voorstellen dat je veel taart nodig hebt nu.... dikke knuffel. evengoed gefeliciteerd en ik hoop dat je er nog een fijne dag van kan maken๐
Toch6 Nah wat een stomme verrassing zeg. Vreselijk. En dan ook nog o vroeg. Dat verdient extra taart. En je man en moeder hebben veel goed te maken
Ysabella Toch6 mijn man kon hier gelukkig niks aan doen. Mijn moeder heeft mij ook nog niet gebeld, dat durft ze denk ik niet. ๐คช
Cactusje @Ysabella oh bah zeg! Je mag vandaag alleen nog maar taart eten hoor! Gefeliciteerd๐ฅณ๐ฅณ @Sevenof9 jij ook gefeliciteerd!๐ฅณ๐ฅณ
sjorsje @Ysabella balen zeg. Ik heb zelf absoluut geen telefoonangst, maar hier zou ik ook niet blij mee zijn.
Huggybird Ysabella hahaha die zat vanmorgen radio te luisteren en dacht.... hmmmm ik geloof dat ik me maar stil moet houden vandaag.... ๐
Ansji Ysabella misschien beseft ze nu dat het niet zoโn handige actie was. Ze zou je toch beter moeten kennen! Geniet iig van je extra taart, gefeliciteerd! ๐๐๐
Uilenmama Ysabella Nou dit is idd geen leuke verrassing.... Ik zou er ook niet blij van worden. Hoop dat jouw man een leukere kado voor jou heeft verzonnen.
Ysabella Huggybird zal ik het nog mooier maken? Ik kreeg eerst haar aan de telefoon โ alsof ze mij gewoon zo vroeg belde om mij te feliciterenโ daarna kwam de radio inspringen zeg maar. Ze heeft nog steeds niet gebeld. ๐
Huggybird Ysabella neeeee joh!!! Oeoeoeh ik zou je ook niet meer durven bellen, niet om jou maar om mijn eigen stommiteit....
Tantetil Ysabella nou van alle dingen die ik had bedacht was dit geen moment in mij opgekomen.... Maar hie staat het maar de taart? Welke heb je? En je nog cadeaus gekregen?