Ik heb net bijna iemand op zijn bek geslagen 😤😠. Echt ik ben echt witheet van woede en als ik dacht dat het zin zou hebben zou ik ook aangifte gedaan hebben.
Als ik hier de straat uit loop is er een soort kinderboerderij, je kan alleen het hek niet door. Het ligt naast een klein bosje waar mensen veel hun hond uitlaten. Ik sta met mijn 4 jarige zoon bij de geitjes te kijken en er komt een grote witte herder op hem afgerent. Hij is heel erg bang voor honden, dus een grote witte herder die op hem af komt rennen is voor hem heel angstaanjagend. Hij begint gelijk te gillen en rent hard weg. Terwijl ik hem terug roep en probeer uit te leggen dat hij maar mij moet komen en niet zomaar weg rennen, doet het baasje van de hond dus helemaal niks. Die staat erbij en kijkt nogal dom. Denk een jongen van een jaar of 17.
Mijn zoon staat nog altijd te gillen en te huilen omdat die hond bij ons blijft snuffelen. Ik vraag kan je je hond niet even terug roepen want je ziet toch dat hij bang is.
Zijn antwoord ja dit is een uitlaat gebied hoor. En ik wil wel even hoesten want ik heb corona 🤦😤. Ik heb mijn telefoon gepakt ben hem gaan filmen en gezegd dat ik aangifte ga doen. Toen is hij snel weggelopen.
Hij zei nog meer domme dingen voordat ik ging filmen, ik zei nog dat ik wist dat er honden lopen maar dat we best even rekening kunnen houden met elkaar.