Deliana Ik heb verdorie nog steeds last van het tijdsverschil 😡 Meestal is het na een aantal dagen wel over, maar ik slaap nu al sinds vorig weekend waardeloos.... Kan niet in slaap komen, licht slapen, tig keer wakker.... Zucht
Blue Deliana ik heb er sinds een tijdje ook last van. Heel licht slapen, vaak wakker. Maar wel hele lange nachten. Helaas droom ik heel sterk wanneer ik onrustig slaap en komt daardoor ook het slaapwandelen weer om de hoek kijken. Ben er helemaal klaar mee🙄
Deliana Blue herkenbaar.... Wel veel onrustige dromen, maar gelukkig geen slaapwandelen hier. Word je er ook wakker van?
[verwijderd] Torretjeee onze zoon had vanmorgen precies hetzelfde. Leuk spul, zonnebrandcrème. Smeren we dus niet meer op z'n gezicht.
Torretjeee [verwijderd] ja vreselijk hé. Vooral omdat zonnebrand wel nodig is, ik durf niks meer te gebruiken. En voor je zoontje ook lastig want je smeert niet meer zo gauw iets op.
Mamabeertje Manque Wat erg! Hier weer beroerd geslapen. Baby was weer lekker bezig. Wat hij heeft, geen idee!! Ik hoopte eerst dat het een 4 maanden sprong was ofzo, maar hij duurt nu al zeker 5 weken.😬ðŸ˜
Ysabella Torretjeee ik zou even langs de apotheek gaan die hebben geloof ik (?) speciale zonnebrand crème en kunnen je beter advies geven of bellen voor advies dat is nog makkelijker. 😬
[verwijderd] De kinderen beginnen elkaar zat te worden na al weken 24/7 op elkaars lip. En ik snap het helemaal maar ik kan er niks aan doen want het duurt nog wel weken. Maar ik word niet goed van het geruzie de hele dag
Torretjeee [verwijderd] mijn tactiek is dat ik de kamer gewoon verlaat 🙈. Ik ben het ook zat, ze zoeken het maar uit met ze tweeën. Dit doe ik niet elke keer maar wel als mijn lontje ook echt te kort is. Gister ben ik gewoon naar buiten gegaan en heb ik alleen koffie gedronken. Toen ik binnen kwam was de ruzie over en zaten ze nogal beteuterd te kijken.
Pimpelmeesje [verwijderd] misschien verplicht een bepaalde tijd per dag alleen spelen? Weet niet hoe oud ze zijn, maar vrienden van mij hebben de regel "zoveel minuten per dag een boek lezen", werkt bij hun heel goed.
[verwijderd] Ik heb spierpijn Gisteren kwamen er nieuwe meubeltjes (bureau, stoelen en eettafel). Moest alles in elkaar zetten en dat is niet mijn sterkste kant. Iets met 2 linkerhanden. Maar het is gelukt. En nu doet mijn lichaam pijn. Ik wordt oud
Torretjeee Ysabella ja dit is zonnebrand creme speciaal voor mijn zoon die overgevoelig is voor alles. Ik had dan ook niet verwacht dat ik er zo op zou reageren. Wellicht dat ze bij de apotheek proefmonsters hebben. Beetje jammer dat ik er een paar dagen last van blijf houden. Ik kan dus na een reactie een paar dagen niks smeren.
[verwijderd] Pimpelmeesje ze zijn 5, 3 en 2. Met de oudste lukt dat nog wel, met die andere 2 lastiger en vaak duurt het maximaal een kwartier. Gelukkig is het mooi weer dus we gaan vanmiddag de veranda schoon maken. Dan zijn ze wel even zoet. Hopelijk trekt mijn lijf dat ook😅