Toch6 Moterproblemen aan boord ๐ generators vallen uit waardoor stroom weg is en de hoofdmotoren dus ook uitvallen en we niks meer kunnen. Resetten werkt niet meer. Gelukkig zitten we op Belgisch kanaal en niet op druk vaarwater met stroom
Toch6 Schuurpapier waarschijnlijk niet meer ๐ Liggen stil nu, mannen zijn in de machinekamer en er wordt veel gebeld met monteur. Hebben wel stroom nu
Diazz Hopsatee Succes! Hier viel het me mee! Ik heb echt nog steeds last van dat stomme oor, ondanks dat ik al 3 dagen aan een kuur zit. Wanneer slaat het nou eens aan, i.p.v alleen op mijn darmen?! ๐ซ
Lovely83 Lumihiutale ik zou niet weten hoe, het lijkt erop dat ze het heeft gewassen met donkere was, het is vaal en donkerder.
Lumihiutale Lovely83 Misschien zou je het nog kunnen proberen met kleurvangdoekjes? Ontzettend balen zeg..
Uilenmama Marshmallow Ik moet over anderhalf uur ook dochter ophalen, hoop dat het dan minder is. Heb gelukkig voor haar een regenpak bij mij. Voor mij zelf uiteraard niets๐
Marshmallow Uilenmama ik had mijn regenlaarzen aan moeten doen. Mega plas voor het schoolplein en mijn sneakers zijn echt niet meer waterdicht. Dochter huilde ook alles bij elkaar, want ze heeft een hekel aan de regenhoes. Was gezellig joh ๐๐คจ