Marshmallow Wat een rotnacht zeg. Dochter vaak gehoord en ze is wakker geweest van half 4 tot half 5 ongeveer een daarna zo onrustig geslapen dat ik alleen hazen slaapjes heb gehad van half 4. Half dood nu.
Lovely83 Meca ik dacht net aan je, was benieuwd of je al bevallen was. Hopelijk is de kleine er snel!
Meca Lovely83 [verwijderd] Nee 🥺 en volgens mij heb ik buikgriep. Vannacht liep ik leeg aan beide kanten en had even hoop maar kreeg geen weeën erbij. Dus nog steeds geen baby hier. Ga ook niet strippen vandaag voel mij echt shaky 😕
[verwijderd] Meca ohhhhh!! Baby kom nouuu!! Je bent allang klaar en af! Buiten de buik is nog leuker dan in! Echt hoor!
Lumihiutale Nescio Met die zingende astronauten dat die zakdoekjes heel blijven in de wasmachine. Met zo'n vreselijk Duits accent in het Engels gezongen 🤮
Marshmallow Tantetil morgen worden ze weer opgehaald. Donderdag gaat de wekker vroeg, maar iig geen gebroken nachten 😉
[verwijderd] Meca He bah, daar zit je nou echt op te wachten als je op het punt staat om een uitzonderlijke fysieke prestatie te leveren...
Cactusje Cactusje Mijn onderdelen zijn er! Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk stofzuigen. Bij het ene zou en factuur zitten, die zit er niet bij. Ik ga daar zelf ook niet achteraan want het is stuk gedaan door het andere onderdeel dat stuk was...
Meca Cactusje Niks eigenlijk. Ze komen morgen om te strippen. Voel mij gelukkig ook al iets beter. Alleen nog zo’n spuugkeel als je snapt wat ik bedoel. [verwijderd] Nee zeker niet maar ja het valt allemaal niet te plannen. Hopelijk vannacht een goede nachtrust en dan morgen een baby 🙏🏻
[verwijderd] Ik weet dat ik pas nog iets gezegd heb over klimaatverandering en hoe die warmte niet goed is, maar ik vind het heel koud en stiekem vind ik dat ook stom 😬