[verwijderd] Tssk. Vriend is chagrijnig, zet een film op die ik niet interessant vind (zeg ik ook) en hij wordt vervolgens boos dat ik niet goed kijk en ook met telefoon bezig ben. Vervolgens gaat hij boos naar boven.. Euhh oke. ๐
[verwijderd] Ik ben once upon a time aan het kijken, en ik vind het echt een slechte serie. Maar ik ben al zo ver dat ik het nou ook af ga kijken ook... Maar nou begonnen ze net te zingen ๐ฑ Waarom moet iedere serie tegenwoordig een musicalaflevering hebben? ๐ญ Het is zรณ slecht en ik moet nog een half uur..
Robije [verwijderd] vreselijk he een musical aflevering. Hoeft voor mij ook niet. Ik heb t tot halverwege seizoen 6 volgehouden, toen was ik er echt klaar mee.
[verwijderd] Hopsatee ik begin er vooral humor in te krijgen hoe slecht en inconsequent het geschreven is, om er vervolgens mijn eigen draai aan te geven ๐ Maar dit was wel zรณ erg! Heb gelukkig nog maar 1 seizoen te gaan..
BabyFG [verwijderd] begin alsjeblieft niet aan het laatste seizoen (7), doe t jezelf niet aan ๐ en ik was echt fan van de serie ๐ฌ๐ฌ en ja die musical aflevering zat ik me ook bij op te vreten ๐ ben daar ook niet zo van ๐
Luuz Ik ben net thuis van een avondje uit met mijn schoonzusje (ja het is er eindelijk van gekomen๐). En ik ben moe, maar ik wil nog niet naar bed. Dan is mijn avond echt voorbij en duurt het weer zo lang voor ik weer wat kan plannen ๐ฃ
[verwijderd] BabyFG ik hoor dat van iedereen, maar dat maakt me alleen maar nieuwsgieriger ๐ Gisteren seizoen 6 af gekeken, dus zou er vanavond aan beginnen, of niet. Denk er nog even over na!
[verwijderd] De buikgriep is hier gearriveerd. Vannacht het bed van onze kleuter 2x verschoond. En toen was ik zelf aan de beurt. Dus manlief heeft ons bed ook nog 2x verschoond... Bah, bah, bah.....๐คฎ๐คฎ๐คฎ
Manque Ik mocht uitslapen, maar ik was vergeten dat op zondag de kerk zo hysterisch de klokken gaat luiden... jaja, jullie gaan je ding doen, mag de rest van ons gewoon een beetje rust misschien?
[verwijderd] Manque toen ik nog bij mijn ouders woonde woonden we 30 huizen naast een kerk. Elke zondag 10.15 was het raak, en elk heel uur en half uur 1 klokslag. Zelf hoorde ik het niet eens meer maar mijn man (toen nog vriendje) wilde echt niet bij ons slapen na het stappen omdat hij dan om 10.15 klaar wakker was van de kerkklokken.
Micchan Gisteren heeft het enige bezoek voor dochter's verjaardag een paar uur van tevoren afgezegd en ik ben nog steeds chagrijnig.