BabyFG omdat ze veel te klein was, en de toevoer van de placenta niet goed werkte. Normaal heb je lijn a en b zeg maar, en zou lijn a eerst slecht moeten worden en dan pas b. Bij mij was het precies andersom.
Omdat ze zo klein was wou de ctg nooit goed, omdat ze er altijd bij weg draaide. Volgens hun kon dat niet, was ze niet wakker genoeg enz. Terwijl je echt wel beweging in mijn buik zag.
Achteraf gezien wisten ze gewoon niet goed er mee om te gaan, te weinig kennis er van misschien. Er zijn echt dingen gezegd die je niet tegen een zwangere vrouw hoort te zeggen.
In het begin van de zwangerschap heb ik een lisexcisie gehad, dat werkte ook niet mee, ze waren panisch dat ik te vroeg zou bevallen.
Uiteindelijk zou ik met 38 weken ingeleid worden, alleen de meest vriendelijke arts was toen ik 37 weken was met vakantie, en een andere arts (echt een kwal) besloot toen dat ik toen al ingeleid moest worden, of ik moest de laatste week elke dag naar het ziekenhuis.Heb het kunnen rekken met 1 dag, wou de laatste avond bewust voor ons zelf hebben๐
Ze was bij de geboorte 2475 gram, gemeten is ze niet maar zal ongeveer 40 cm zijn geweest.
Het was heftig maar ik heb altijd het vertrouwen gehad dat het goed kwam, en dat is ook gebeurd. Van het kleine meisje is niks meer te merken, ze is nu net zo groot als gemiddeld.
Blijf er ook lekker van genieten hoor, niks mooiers dan dat ze zo eigenwijs zijn haha
(Al heb je je handen er straks wel vol aan)