[verwijderd] Hooyo-shimbir wat triest zeg! Hier krijgt elk kind 7.50 van school en daarna moeten we het bonnetje inleveren. Dat is dus niet gebruikelijk? Ik vond het al zo luxe. Super van haar dat ze nu haar eigen surprise gaat maken. Het is heel sneu, maar bewonderingswaardig hoe zij ermee omgaat!
Sevenof9 Onze keuken is klaar, steek net een stekker in het stopcontact, alle stroom in de keuken valt uit en we krijgen hem niet meer aan. Kut! Leuk zo vlak voor het weekend.
Sevenof9 Louelle81 nee en de verwarming blijkt het ook niet meer te doen want de thermostaat zit op dezelfde groep. Maar er komt wel iemand voor vanavond als het goed is.
Toch6 Lumihiutale dank je. Voel me knap beroerd inmiddels. Ibuprofen moeten slikken om naar boord te kunnen rijden
Louelle81 Sevenof9 Ok heb voor een netbeheerder gewerkt, op de storingsdienst, weet zodoende best wat betreft elektra en gas. Maar ik neem aan dat zeker is dat er een probleem op de groep zit. Fijn dat het vanavond nog wordt opgelost!
[verwijderd] Ik kan hier echt geen seconde alleen op de wc zitten. Man wat word ik er gek van. En mijn dochter is nog het ergst. Die blijft dingen verzinnen om bij mij te komen. Alsof ik mezelf door de wc spoel en verdwijn ofzo.
[verwijderd] [verwijderd] heel herkenbaar. Zodra ik uit het zicht ben krijsen ze om waar ik ben. Zoon durft ook niet alleen naar de wc, ik moet altijd in de gang staan
[verwijderd] [verwijderd] Pff dat is nog vermoeiender! Alsof je elke keer zin hebt om erbij te staan. Je doet het wel, maar toch. Heel erg irritant.