Cactusje Deliana Wat idioot zeg. Kun je zelf geen verzoek indienen waarin staat dat het binnen een bepaalde tijd allemaal afgerond moet zijn? Dit is natuurlijk geen doen zo.
[verwijderd] Deliana Pff wat een... Hoop toch echt dat je voor die tijd van dit gedoe af bent want dit kan toch niet. Sprakeloos dat dit gewoon kan. Dikke knuffel! 💜
Deliana [verwijderd] daar heb ik morgen een afspraak mee over hoe we nu verder moeten. Hij noemt hem een 'ongeleid projectiel'
Ysabella Deliana vreselijk zeg! Ik vraag mij af of dat echt allemaal tot september moet wachten kan het niet versneld worden?
[verwijderd] Deliana wat vreselijk dat je ex op deze manier zoveel macht op je uitoefent. Wat een vies spelletje speelt hij. Ik vraag me ook af of je hier echt niks mee kunt. Maar waarschijnlijk onderzoek jij je opties zelf ook wel. Sterkte!
Deliana [verwijderd] wat vreselijk dat je ex op deze manier zoveel macht op je uitoefent. Dit is helaas wel zo'n beetje waar het om draait. Hij is de macht over mij kwijt en slaat nu keihard terug...
Rietjesbeker Deliana wat een kloot zeg! En het klopt toch voor geen meter dat hij de boel zo kan rekken, dat is toch geen doen?
SYRV Deliana Jeetje, wat verschrikkelijk zeg! Kan je hiervoor geen kort geding aanspannen? Ben er niet echt in thuis, dus misschien zeg ik wel iets heel doms 🙈
Deliana SYRV Jeetje, wat verschrikkelijk zeg! Kan je hiervoor geen kort geding aanspannen? Ben er niet echt in thuis, dus misschien zeg ik wel iets heel doms 🙈 Verwijderd
[verwijderd] Waarom wordt mijn pakketje nou niet bezorgd?! Hij zou 23 november geleverd worden, het is nu 3 dagen later en nog niets 😡
Madeliefje06 Weten jullie nog dat ik op zoek was naar een lang vest tot mijn enkels? Die heb ik inmiddels. Maar ik kwam er al snel achter dat naar de wc gaan bijna onmogelijk is met dat ding omdat je alles omhoog moet houden. Zojuist ging dat dus mis en hing er dus een stuk in de wc 😖 Bij dezen haat ik lange vesten. Gelukkig gebeurde het thuis
[verwijderd] Deliana wat een klootzak zeg! Veel sterkte, hopelijk kan je met een kort geding iets bereiken!
Liekje81 @Deliana Echt frustrerend zo'n ex! Hopelijk kan je advocaat nog wat. Zou toch van de zotte zijn dat het allemaal zo lang moet duren.
[verwijderd] M is met school naar het Rijksmuseum, ouders worden per app geïnformeerd hoe laat de bus aan komt, krijg ik nu bericht dat ze er om 16:00 zijn. 5 minuten van te voren! ðŸ˜
Tantetil Deliana maar is er dan een uitspraak in de voorlopige voorziening over dat verhuizen? Laat je weten hoe het gesprek is gegaan? Klote situatie.
Deliana Tantetil nee er is geen voorlopige voorziening, dat leek niet nodig omdat er afspraken gemaakt waren.
[verwijderd] Lumihiutale nogal! Gelukkig waren de ouders van haar vriendinnetje al op school dus die hebben haar opgevangen.