[verwijderd] Pff altijd zo fijn dat niemand wat weet hè. Het is gewoon een baan opzich om zulke dingen allemaal in goede banen te kunnen leiden.
Inderdaad, ik heb nog best veel hulp van pluryn, waar wij wonen, en dat verhaal wmo>wlz wordt ook hun probleem. Maar bagger is het wel. Voor een hoop wlz instellingen wordt dat een hoop gedoe per 1 januari, en dat is dus tijd die niet aan mensen zelf besteed wordt.
Wij zijn eind mei hier komen wonen, vriends eigen rolstoel kwam 29 juli. 30 juli heb ik gebeld dat de rug te smal was (hij ging er al niet in zitten, trutje van medipoint begreep niet dus maakte foto en zou bespreken met collega, ik heb later nagemeten en ding is gewoon te smal), en 24 september hadden ze tijd om langs te komen. Nèt die ochtend lag hij op de eerste hulp, dus nu hebben ze tijd op... 29 oktober 🙄
Ik heb nog geprobeerd te bellen, maar gezien dit "zo'n zware casus" is moeten ze per see met zn 2en komen, het is ook zoooo ingewikkeld dat er een nieuwe rug besteld moet worden die een paar cm breder is 🤪