Ysabella Manque sterkte, 40,2 met dit benauwde weer is geen pretje. Heeft de huisarts nog terug gebeld?
Cactusje @Manque jemig zeg. Kun je hem wel een beetje koelen met dit weer? Hopelijk zijn jullie al wat wijzer..
Rietjesbeker @Manque, ach arm jochie (en arme jullie). Ik hoop dat je de huisarts nog te pakken hebt gekregen en dat die jullie kan helpen!
Manque De huisarts heeft niet meer gebeld en nu is de praktijk dicht.... Kind slaap inmiddels, dus ik hang met de HAP aan de lijn. Voelt niet goed. Verstopte darm + niet drinken + koorts...
[verwijderd] Manque Nou ja zeg! Hoe kan je nou in zo'n geval niet terugbellen?! 😱😡 Arm knulletje. En arme jij en @LucP.
Ansji Manque Serieus? Dit is wel heel lomp van jullie huisarts! Met dit weer moet een arts toch extra alert zijn voor de verschijnselen van jullie zoontje. Ik hoop dat de hap betere (of beter gezegd überhaupt) actie onderneemt. Dat is echt nodig, zowel voor jullie zoon als voor jullie. Sterkte vanavond!
Sevenof9 Manque Wat een aso actie, daar zou ik me ook echt zorgen over maken. Goed dat je de HAP gebeld hebt, hoop dat jullie toch nog geholpen worden.
iMoeder Manque Belachelijk! Met zoveel koorts en die klachten moet hij toch zo snel mogelijk door een arts gezien worden.
Pimpelmeesje @Manque Goed dat je de hap hebt gebeld, en ik vind gewoonlijk dat dingen vergeten kunnen worden etc, maar in dit geval zou ik toch wel flink boos zijn op die huisarts/-praktijk!
Manque We hebben de huisarts inmiddels aan de telefoon gehad, de HAP had hem gebeld. Hij zei dat hij het 'in zijn agenda' had gezet... Hoe dan ook, hij maakt zich geen zorgen. Als ons kind donderdag nog steeds dezelfde klachten heeft moeten we weer bellen.
Manque [verwijderd] Ik vind het ruk. Maar hij haalt nog adem. Hij slaapt nu. Ik heb een flesje water naast zijn hoofd gezet. Ik hou hem in de gaten via de camera en hij ademt rustig. Hij lijkt geen pijn te hebben. Dus ik wacht maar gewoon af wat de avond en de nacht ons gaan brengen.
Hooyo-shimbir Manque Niet mee door lopen als t niet goed voelt. Dan gewoon weer de hap bellen of de kinderafdeling (als je bij t zkh bekend bent). En heel veel beterschap.
Rietjesbeker Manque ik hoop dat de nacht goed gaat en hij morgen minder koorts heeft, maar ik zou anders toch echt niet wachten tot donderdag
[verwijderd] Manque Jeetje, wat moet dat machteloos voelen om maar aan de bel te blijven trekken en niet gehoord te worden. Heel veel sterkte en beterschap met je zoontje!