@Sweetl @[verwijderd] wat heftig voor jullie zeg. Mijn zoontje is nog veel jonger, ik hoop dat hij door onze aanpak nu de negatieve associatie met slapen weer verliest. (wat hij door het laten huilen wel had/kreeg). Hoe gaan jullie om met nachtangsten? Dat is hier momenteel erg heftig, maar vind het super moeilijk, want eigenlijk is niks goed. Met een beetje pech schrikt hij ook wakker en blijft hij in een soort paniek/woede aanval hangen.
Ik had ook moeite met het 'je met gewoon even doorzetten dat werkt altijd (en als het niet werkt heb je dus niet doorgezet). Fijn dat het niet zo bedoeld werd!
Maar een kind met slaapproblemen is soms gewoon lastig, want iedereen heeft commentaar en echt heel veel mensen zeggen eigenlijk, het is je eigen schuld. Ik krijg zelfs adviezen om.hem 6 weken in de schuur te leggen zonder babyfoon, dan leert hij het wel. En als ik dat niet doe, werk ik het zelf in de hand. Ik voel me dus ook te snel aan gevallen als mensen. Het hebben over, gewoon even doorzetten.