Hopsatee [verwijderd] Thanks voor de tip! Toevallig had ik dit ook gelezen net met googlen en ik ben er ook even ''doorheen'' gegaan. Nu voelt de blaar juist eerder koud (niet meer zo'n pijn) en beetje gevoelloos. Dus dat is een goede tip. Echt domme ik hoor, ik was in mijn hoofd een gesprek aan het voeren en pak ZO een bakje uit de oven. En ik liet hem niet vallen ook maar zette hem nog rustig neer. En daarna ging ik beleefd vloeken want mijn kinderen zaten erbij 🤣
Hopsatee Pietje1987 Ik zei iets van Jemigggg auw grrr hmffff, wroar (ik wilde K*tzooi ofzo zeggen) Waarop mijn oudste zei: doet het pijn mama? Ik: Jaa, auw! Oudste: Je kan dan wel kak zeggen toch?😂
[verwijderd] @[verwijderd] een hele dikke knuffel! De wachtweken zijn slopend. Je voelt je zwanger, je bènt zwanger, maar je kan er niets mee. Je kan niet dromen maar ook niet opgeven. Ik denk aan je!
Born2bme @[verwijderd] jeeemig meis wat ben jij in een rollercoaster beland! Goed dat je gebeld hebt en je eerder kan komen want vond 2 weken wel erg lang. Heel veel sterkte en dikke digi knuffel voor jou!
[verwijderd] Ik werd vanochtend wakker met een hele vreemde moedervlek. Toen ik deze aanraakte spoot er bloed uit 😳. Nu blijft deze maar bloeden. Ik denk dat ik de moedervlek met sporten misschien kapot heb gemaakt? Echt tof vind ik het niet. Zou ik hiermee naar de huisarts moeten?
Dahlia [verwijderd] als er bloed uit spuit dan zou ik dat wel doen. Voor nu een gaasje met drukverbandje om doen. Kan t geen pitsblaar zijn? Waar zit de plek?
Lumihiutale [verwijderd] Ik zou zeker wel even naar de huisarts gaan idd,al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.. Of je belt even voor advies? Wel doen hoor!
Ysabella [verwijderd] heb je ondertussen al gebeld?Als je dat nog niet hebt gedaan even doen hoor! Ik dacht eerst dat je het had gedroomd, vooral door het stukje dat er bloed uit spoot. 🤐
[verwijderd] Dahlia op mijn buik. Blaar op de moedervlek, kan dat? Het was altijd een gewoon een normale moedervlek. Vanochtend zat er een grote zwarte bobbel op, zoals een bloedblaar en deze knapte open toen ik het licht aanraakte 😬. Het bloeden is wel geminderd nu.
Tantetil [verwijderd] dat is wel een beetje gek...misschien een ingegroeid haartje dat is gaan ontsteken? Maar bel wel even de dokter hoor.
Cactusje [verwijderd] Bij moedervlekken wordt er toch wel geadviseerd om bij het minste of geringste iig voor advies te bellen. Dus nu ook van mij, heb je de dokter al gebeld?
Pimpelmeesje [verwijderd] snap ik heel goed, fijn dat het mag. Ik heb toen der tijd een "pret"echo gedaan om niet 2 dagen langer te hoeven wachten 🙈
Cactusje Net een uur in de auto gezeten om T-bones te kopen. Degene hier in de buurt die ze voor een schappelijke prijs verkoopt had ze wel, maar er zat maar aan 1 kant van het bot vlees. Hallo?! Het is toch juist de bedoeling van een T-bone dat je 2 soorten vlees aan 1 bot hebt?
Hooyo-shimbir Ik heb zo last van gewichts pijn 😭 polsen, heupen, knieën, vingers. Wat is dit stom zeg.